Beantwoord

Harman Kardon soundbar verliest telkens verbinding met netwerk

  • 20 December 2021
  • 8 reacties
  • 508 keer bekeken

Mijn HK one werken prima.. alleen mijn HK Soundbar verliest telkens verbinding heel vervelend. Enige oplossing is telkens stroom er af en weer aanzetten, maar om dat elke dag te doen begint aardig te irriteren. 

 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 29 December 2021, 10:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 4
Badge +2

eigen wifi router plaatsen, KPN modems hebben allen issues met bandsteering vanaf de v10, maar hoe hoger het type hoe slechter het wordt

Mijn HK one werken prima.. alleen mijn HK Soundbar verliest telkens verbinding heel vervelend. Enige oplossing is telkens stroom er af en weer aanzetten, maar om dat elke dag te doen begint aardig te irriteren. 

Herkenbaar, dat heb ik ook met de HK Citation 300. De HK Citation 100's werken wel gewoon.

eigen wifi router plaatsen, KPN modems hebben allen issues met bandsteering vanaf de v10, maar hoe hoger het type hoe slechter het wordt

Vervangen van (de wifi van) het KPN Modem door die van ASUS heeft hier inderdaad de kwestie (bijna helemaal) opgelost. Google Home en het KPN Modem (i.c.m. de Harman Kardon spullen) lijken elkaar niet te mogen.

Reputatie 7
Badge +17

@AZalkmaar ik zie dat het topic al even stil ligt. Hoe gaat het op dit moment met de soundbar? 

@AZalkmaar ik zie dat het topic al even stil ligt. Hoe gaat het op dit moment met de soundbar? 


Ik zie dat er een eigen topic is gemaakt, dat heb ik even gemist.

Maar goed om je vraag te beantwoorden met de soundbar gaat het nog steeds hetzelfde.. ik ga even kijken of ik een ASUS router ga aanschaffen of de HK eruit gooi

Reputatie 7
Badge +17

@AZalkmaar zou je nog kunnen aangeven welke Experiabox je hebt? We zijn namelijk bezig om voor de Experiabox v10A en de Box12 in de volgende grote update een extra wifi netwerk toe te voegen waarbij het mogelijk is de 2,4GHz en 5GHz te scheiden. Ik kan met geen enkele zekerheid zeggen wanneer deze update is maar dus wel dat we er aan bezig zijn. Mocht je dus de keuze hebben willen maken de Harman Kardon weg te gooien zou ik je sowieso willen aanraden deze eerder op te bergen. Dan kan je er na die update alsnog gewoon gebruik van maken. 

@AZalkmaar zou je nog kunnen aangeven welke Experiabox je hebt? We zijn namelijk bezig om voor de Experiabox v10A en de Box12 in de volgende grote update een extra wifi netwerk toe te voegen waarbij het mogelijk is de 2,4GHz en 5GHz te scheiden. Ik kan met geen enkele zekerheid zeggen wanneer deze update is maar dus wel dat we er aan bezig zijn. Mocht je dus de keuze hebben willen maken de Harman Kardon weg te gooien zou ik je sowieso willen aanraden deze eerder op te bergen. Dan kan je er na die update alsnog gewoon gebruik van maken. 

Top! Dan wacht ik nog even

Badge +19

Of koop een wifipunt die alleen de 2.4ghz band heeft. Ca € 30,00