Vraag

Harmon Kardon Soundbar krijgt geen verbinding met Wifi

  • 6 February 2024
  • 5 reacties
  • 28 keer bekeken

Reputatie 1

Goedeavond. 

 

Ik heb nu sinds een week of twee problemen met het linken met de WiFi ...... Ook mijn surround speakers kunnen nu niet meer linken met de bar..…

Heb van alles geprobeerd :

Google home opnieuw geïnstalleerd

Harman kardon citation bar gereset

Modem getest etc etc...... Niks werkt...... 

Echt heel klote dit...... 

Ik heb ook de experia v12 maar die deed het eerst gewoon goed.

Maar nu dus sinds een week of twee werkt de harman set niet meer op de wifi................ 

 

Admin: afgesplitst en een eigen topic voor je vraag aangemaakt


5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Pat.Vonne en bedankt voor jouw bericht!

Daar heb ik ook niet meteen een verklaring voor maar ik denk natuurlijk wel graag met je mee. Mijn eerste advies is om dit artikel op onze kennisbank eens door te nemen. Hier wordt (o.a.) uitgelegd hoe je op de Box 12 het 2.4 GHz en 5 Ghz netwerk van elkaar kunt scheiden. Dat zou volgens mij wel eens de oorzaak kunnen zijn van jouw probleem. Waar ik verder nog even benieuwd naar ben; wat voor apparatuur heb je verder nog aangesloten op de Box 12? Maak je bijvoorbeeld ook gebruik van Super wifi punten?

Reputatie 1

Ja ik heb er 2superpunten bij inderdaad. En tablets, telefoons en tv erop. Maar die doen het allemaal gewoon. Alleen de harman kardon set kan niet erop

Reputatie 7
Badge +12

Ja ik heb er 2superpunten bij inderdaad. En tablets, telefoons en tv erop. Maar die doen het allemaal gewoon. Alleen de harman kardon set kan niet erop

En wat gebeurt er wanneer je het 2.4 GHz netwerk gaat scheiden van het 5 GHz netwerk @Pat.Vonne ? Daarmee bedoel ik dat beide signalen een eigen naam/ssid krijgen. Mijn vermoeden is dat zowel het 2.4 GHz signaal alsmede het 5 GHz dezelfde naam hebben en dat het daar fout gaat. 

Reputatie 1

Dan moet ik wel weten hoe dat moet worden gedaan..... Ik ben een leek wat dat betreft... 

 

 

Mvg

Reputatie 7
Badge +12

Dan moet ik wel weten hoe dat moet worden gedaan..... Ik ben een leek wat dat betreft... 

 

 

Mvg

Begrijp ik hoor, klinkt misschien heel moeilijk maar dat valt echt reuze mee @Pat.Vonne. In dit artikel op onze kennisbank wordt stap voor stap uitgelegd hoe je dit aan kunt passen. Laat je ons weten of het hiermee is gelukt?

Reageer