Vraag

Hoe kan ik mijn SolarEdge omvormer verbinden met de Experia Box V10?

  • 12 July 2023
  • 3 reacties
  • 54 keer bekeken

Elke twee dagen heb ik geen verbinding met mijn omvormer via een bekabelde verbinding.

Dit gebeurt meestal na de nacht als KPN een software-update gevoerd heeft. Nadat ik de router weer terug heb gezet maar fabrieksinstellingen doet hij het weer (advies KPN helpdesk)

Na een tweede contact met de helpdesk werd het advies gegeven: Er staat een mooi document in het forum, maar dit lukt niet:

de poorten open te zetten door in te loggen in de software van de router via het menu instellingen: poortforwarding IPv4. » Heb een nieuwe applicatie geconfigureerd met de naam Solaredge » daarna bij poortforwarding IP4 met de app naam solaredge zie ik geen LAN host verschijnen….

Ik kom niet verder

Kan iemand mij helpen met het forwards van de poorten via de software van de router


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Poorten open zetten is onzin. Nergens voor nodig. Heeft u al eens een andere kabel geprobeerd? 

U schrijft over "elke 2 dagen". En "meestal na de nacht als KPN een software-update gevoerd heeft". Maar dat doet KPN maar een paar keer per jaar. En zeker niet elke 2 dagen. Dus hoe bedoelt u dit?

Tja, op advies van jullie helpdesk: zoek in het forum hoe je de poorten kunt forwards. Ik heb dit niet zelf bedacht. 

Kabel lijkt niet, want er is steeds connectie gedurende twee dagen en daarna niet meer. en altijd na de nacht.

Lukte het de zonnepaneleninstallateur niet e.e.a. werkend op te leveren? @Ferdinand66 

Slechte zaak als dat zo is.

 

Â