Beantwoord

Hoe kan ik op dezelfde site spelen met mijn pc en een laptop?

  • 10 August 2023
  • 6 reacties
  • 26 keer bekeken

hoe kan ik met mijn pc   en een laptop spelen op het zelfde ip nummer

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 14 August 2023, 10:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Je geeft wel érg weinig informatie.

Spelen? Welk spel dan? En tegelijk? In je uppie of met meerdere personen? In dat laatste geval zullen ze ieder een eigen account bij het spel moeten hebben. IP zal niet zoveel uitmaken.

Al kan ik me wel voorstellen dat per account zo'n spel-site maar één inlog tegelijk per IP toestaat.

Dus eerst ff uitloggen op laptop. Inloggen op pc en je kunt daar verder.

wat jij zegt kan niet   heb ik ook al geprobeerd    mijn man en ik willen samen klaverjassen  jij op de laptop en ik op de pc   maar hij geeft aan dat dat niet kan op 1 ip adres    we hebben allebei  een eigen account  bij dat spel  op spelpunt  en gameduel  kan het beide niet

Reputatie 7
Badge +9

Misschien via Hamachi van VPN.net?

Met elke vpn service zoals betaald;

 nordvpn, goosevpn

of gratis

proton vpn, hide.me

 

Reputatie 7
Badge +24

wat jij zegt kan niet   heb ik ook al geprobeerd    mijn man en ik willen samen klaverjassen  jij op de laptop en ik op de pc   maar hij geeft aan dat dat niet kan op 1 ip adres    we hebben allebei  een eigen account  bij dat spel  op spelpunt  en gameduel  kan het beide niet

Dat is iets wat die site zelf ingesteld heeft. Daar kan KPN niets aan doen. Misschien is het een maatregel tegen valsspelen? Zou dat kunnen? 

U zou de laptop kunnen verbinden met de hotspot op uw mobiele telefoon. Dan heeft u daarop een ander ip.

Reputatie 7
Badge +19

Met elke vpn service zoals betaald;

 nordvpn, goosevpn

of gratis

proton vpn, hide.me

 

 

U zou de laptop kunnen verbinden met de hotspot op uw mobiele telefoon. Dan heeft u daarop een ander ip.



 

​​​​​​@joop van der stad, welkom op het forum. Dit zal dan door die specifieke website zijn ingesteld. Enkele forumleden hebben mogelijke oplossingen zodat jullie gezellig samen kunnen kaarten.