Beantwoord

Hoe kan ik voor Youfone de telefonie instellen op een Fritzbox 7590?

  • 14 February 2022
  • 9 reacties
  • 294 keer bekeken

Hallo,

wie kan mij helpen. 

ik heb als providor Youfone dat werkt via KPN net werk.

ik heb de sip code voor voip gekregen, maar kan verbinding maken met de telefoon centrale.

ik heb de code eerst handmatig ingevoerd, dat werkte niet, toen het ik het met knippen en plakken gedaan om geen fouten te maken helaas.

ik heb de Fritzbox 7590 met Fritz!Os 07.29 er op.

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 14 February 2022, 12:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Even aan de helpdesk van Youfone vragen, want dat is jouw provider.

 

Providers geven geen ondersteuning voor eigen modems, alleen voor het modem wat ze zelf verstrekken

Reputatie 7
Badge +24

Providers geven geen ondersteuning voor eigen modems, alleen voor het modem wat ze zelf verstrekken

KPN wel. Ze verstrekken in ieder geval informatie over de juiste instellingen. Maar de instellingen voor Youfone zullen ongetwijfeld anders zijn. Hier dus je vraag stellen is nutteloos. 

KPN als provider ondersteunt dat wel, alleen daar ben jij geen klant van, dus ook geen recht op ondersteuning.

Dat jouw abo via het KPN-netwerk loopt, doet daar niets aan af.

 

 

KPN bied ondersteuning als je fritzbox huurt. Maar een fritzbox blijft het zelfde, en de instelling ook. De vraag was dus wat stel ik verkeerd in.

Maar laat verder maar zitten, ik weet zo genoeg.

dus verder graag geen reactie meer

Reputatie 7
Badge +24

KPN heeft gewoon een pagina voor het aansluiten van eigen router op de site:

https://www.kpn.com/service/eigen-apparatuur.htm

Daarop kun je een PDF downloaden met info:

Open en bloot toegankelijk voor iedereen. Dus niet alleen voor mensen die extra betalen ofzo.

Dat hoeft niet hetzelfde te zijn, de gegevens van Youfone kunnen heel anders zijn dan die bij KPN.

Reputatie 7
Badge +24

Dat hoeft niet hetzelfde te zijn, de gegevens van Youfone kunnen heel anders zijn dan die bij KPN.

Ja, dat zei ik ook al. Ik liet het alleen maar ff zien om aan te tonen dat KPN wel ondersteuning bied voor het aansluiten van een eigen router.

En datzelfde moet Youfone ook doen.