Beantwoord

Hoe krijg ik meerde hubs werkend met een Google Nest deurbel?

  • 25 May 2023
  • 13 reacties
  • 143 keer bekeken

Hallo


Wij hebben sinds kort een google nest bel in combinatie met een nest hub.

als er iemand aan de bel drukt komt deze gelijk op de hub binnen en zien we wie er aan de deur staat.

 

Nu willen we 2 extra hubs aansluiten en als we dat doen dan kunnen we wel de live beelden zien op iedere hub echter wanneer er iemand aanbelt geeft deze geen live feed en kunnen we niet zien wie er aan de bel staat, er wordt aangegeven geen video beschikbaar?

De modem controle geeft aan dat wij de nieuwste modem hebben.

 

Alles terug na fabrieksinstelling bel, hub en zelfs modem heeft helaas tot niets geleid.

Het vreemde is dat het wel ooit gewerkt heeft heel even, en lijkt erop dat de wifi niet genoeg ruimte of zo heeft ​​

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 29 May 2023, 14:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Is het überhaupt wel de bedoeling om meerdere hubs te hebben? Kan dat wel? 

Als het al kan, dan lijkt het me niet de bedoeling om die bel aan meerdere hubs te koppelen. Waarschijnlijk moet u die hubs onderling pairen ofzo. Zodat via die weg de bel op alle hubs beschikbaar komt.

hi Nick

Ja het kan wel hoor zijn als het ware losse speakers met een beeldscherm,

gepaird zijn ze automatisch ook met bv spotify afspelen de bel komt ook beschikbaar en geeft een geluid op alle hubs alleen het beeld niet lijkt erop dat dit door iets wordt tegen gehouden

Reputatie 7
Badge +19

Eventueel kun je ook contact opnemen met Google zelf @Burgtbest. Als 1 hub namelijk werkt, dan blokkeert de modem of KPN namelijk niets. 

Hoi @Jeroen_dB 

Zou t te maken kunnen hebben met een verouderd modem hetvis een experia10 van jaar of 5 d

Het internet abb is 100 up 100 down maar met de speedtest komt de wifi snelheid in gunstigste geval op 30mbps en dan staat alles uit

Kan het niet zijn dat als de bel na 3 hubs moet streamen dat de cappaciteit dan te laag is

Badge +19

De v10 is absoluut niet verouderd.  Sterker nog het is een heel goed modem. Het probleem moet dus echt ergens anders zitten. 

Ah ok @Joep1965 

Maar die 30mbps das heel traag toch vooor wifi?

Heb ik om naar 3 hubs te streamen niet meer nodig?

Of is er met een abbonnement van 100 up 100 down geen hogere wifi snelheid te krijgen

Badge +19

De snelheid hangt van diverse factoren af. Woon je in een druk bevolkt gebied en gebruik je de 2.4ghz band dan is die snelheid redelijk.  Gebruik je de 5ghz band dan mag je een hogere snelheid verwachten. 

@Joep1965 de 5 ghz is uitgeschakeld dit moest omdat google bell op 2.4 werkt

 

Ze hebben het wel over om een extra netwerk aan te maken

Maar volgens mij kan ik het gast netwerk niet uitsluitend op 2.4 zetten of wel

 

Het is zo frustrerend dat ze het soms wrl doen en heel vaak niet

Badge +19

Je hebt geen wifiversterkers begrijp ik. Dan heb je ook geen extra wifi netwerk.  Dat is alleen bij de wifiversterkers van kpn. Heb je toevallig dit soort dingen in huis?

 

@Joep1965 nee helaas ik weet ook niet wat t is ;)

Maar kan het met snelheid te maken hebben

Of heb jij een ander idee

Badge +19

Dat je niet weet wat het is klinkt goed😉. Nooit gaan gebruiken. Die streams gebruiken bijna niks dus ik verwacht niet dat het de snelheid is. Het zou nog kunnen dat je bij de voordeur,  ik ga ervan uit dat de deurbel daar zit, slecht bereik heb. Verder heb ik geen verstand van Google producten. 

@Joep1965 bij voordeur had ik dus die 30mbps

Badge +19

Dus daar kan het niet aan liggen.  Meer dan 5 zal je echt niet gebruiken.  Ik denk dan toch dat je het in de Google opstelling moet zoeken maar geen idee hoe of wat.