Graag wil ik weten hoe onze beveiligingscamera's (Reolink Argus PT) weer verbinding krijgen met onze nieuwe modem V12
Beste antwoord door Nick83
Bekijk origineelGraag wil ik weten hoe onze beveiligingscamera's (Reolink Argus PT) weer verbinding krijgen met onze nieuwe modem V12
Beste antwoord door Nick83
Bekijk origineelMet de update is er een extra wifi netwerk gekomen wat je wel kan splitsen. Standaard staat dit uit. Het is verstandig om die te gebruiken voor de camera's. Het probleem is dan verholpen.
Kunt u inloggen op http://mijnmodem.kpn?
Ik kan inloggen in mijnmodem.kpn. En hoe nu verder.
5 Ghz hoeft niet aangezet te worden?
5 Ghz hoeft niet aangezet te worden?
Nee, probeer eerst maar eens alleen 2,4 Ghz. De camera's zullen waarschijnlijk toch geen 5 Ghz ondersteunen. Gok ik zo.
Hoi
Ik zie dat nick je al goed op weg heeft geholpen. Is jouw probleem opgelost?
Nee, de camera linkt nog steeds niet met het modem.
Dus zelfs als je álleen 2,4 aanzet wil ie nog niet verbinden? Krijg je ook een foutcode? Waar in het proces gaat het precies mis? Een screenshot zou helpen.
Het is gelukt. Dank je wel voor de hulp.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.