Beantwoord

Hoe stel ik Extra wifi in op V10 met Superwifi?

  • 18 February 2023
  • 4 reacties
  • 104 keer bekeken

Ik heb geprobeerd de extra wifi aan te zetten, maar die optie biedt mijn modem niet, ik heb de v10. Kan dit geupdate worden zodat ik dit kan instellen en gebruiken?

 

Admin: Eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic. 

icon

Beste antwoord door Joep1965 20 February 2023, 09:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Badge +19

@Fizzy8 met alleen de v10 heb je geen extra wifi nodig of heb je wifiversterkers?

Ik heb de v10 modem met 3 superwifi punten, waarop diverse smart devices geen 2.4Ghz verbinding lijken te kunnen maken, exact zoals beschreven staat in dit forum, waar de extra wifi config een oplossing voor zou zijn.  Of lees ik dit verkeerd en is er een andere oplossing om de smart devices op 2.4Ghz te laten verbinden metbSuperwifi?

Badge +19

@Fizzy8 de wifi van het modem is uit. Dus daar hoef je niets te doen. Hier kan je lezen wat je moet doen om het extra wifinetwerk aan de gang te krijgen. Als je de lampen gaat installeren gebruik dan met je telefoon ook dat netwerk.  Later kan je die dan weer terug zetten. Kom je er zo uit?

Helder, dat werkt, bedankt!