Vraag

Hoe verbind ik een 2,4 GHz apparaat met mijn box12?

  • 21 June 2023
  • 5 reacties
  • 50 keer bekeken

Goedemorgen, 
Ik probeer momenteel een voerautomaat aan te sluiten (kpnbox12) en krijg de melding over 2.4ghz. Ik heb er totaal geen verstand van, maar ik weet wel dat hij het zonder problemen deed met mijn vorige modem. Net als een ip camera, die probeerde ik onlangs aan te sluiten, hetzelfde probleem. 

Wanneer ik inlog op op mijnmodem.kpn zie ik onder de info van mijn laptop en smartphone 2,4ghz staan, dus waarom kan ik niet gewoon mijn apparatuur connecten? 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Ik geloof dat ik via ‘extra wifi’ 2.4ghz moet instellen. 
Enig idee wat er aan de hand is wanneer hij niet op ‘ON’ gaat? Hij lijkt het te doen maar verandert dan weer terug naar off. 
In een andere webbrowser (gebruik safari) kan ik niet inloggen. Heb net de modem gereset, maar ik kan dan niet inloggen met het admin password.

Ik heb echt zo vaak ruzie met deze modem... In safari lukte het net ook maar niet om naar die extra wifi instelling te gaan.. 

Wat een verschrikking. Opnieuw gereset, eindelijk kunnen inloggen met admin in een andere browser. Bij aanzetten 2.4ghz nog steeds hetzelfde liedje. Vervolgens word ik eruit gegooid en werkt mijn net login aangemaakte wachtwoord niet meer. Echt hopeloos.. 

Voor mekaar! Hehe.. sorry voor het gezeur, maar als je 10 keer hetzelfde opnieuw moet doen.. je 2 uur met zoiets kleins bezig bent.. en het maar niet wilt werken..  ja wat is dat een ergernis. 

Hallo @Lina1234 het ligt meestal niet aan de provider, in dit geval KPN, dat het niet wil lukken.

Ook de aan te melden apparatuur is daar debet aan dat deze de betreffende (2.4)-band niet kan vinden door de gebrekkige hardware/software.

 

Reputatie 7
Badge +17

Fijn dat het uiteindelijk toch gelukt is om Extra Wifi 2.4 Ghz in te stellen, @Lina1234!