Vraag

HP Laserjet printer blijft zoeken naar Box12

  • 5 March 2024
  • 9 reacties
  • 103 keer bekeken

Draadloze HP laserjet printer krijgt geen verbinding met netwerk sinds nieuwe experia box 12 


9 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Een probleem waar mensen met een Epson printer ook last van hebben icm de Box12.

Ben benieuwd of KPN al met een oplossing bezig is. 

Reputatie 7
Badge +13

Heeft jouw model printer dan alleen ondersteuning voor de 2.4GHz band toevallig? Dan kan het nuttig zijn om deze apart in te stellen:

 

Werkt dat niet en je hebt de optie dan kun je ook kijken of je de printer kunt aansluiten met een kabel. 

Remco bedankt  voor je bericht je bedoeld misschien de USB kabel  maar ook geprobeerd maar kreeg toevallig gisteren bericht van KPN dat ze een dezer dagen mijn  modem gingen resetten dus wacht ik maar even af. 
Hij werkte normaal met mijn Mac Book. Ga proberen de printer terug te zetten naar fabrieksinstellingen al hoewel deze draadloos en zonder schermbeeld is en als dat niet lukt misschien anders een nieuwe printer. 

Reputatie 7
Badge +13

Ik zou dan toch nog even het artikel doornemen wat ik je eerder stuurde want een nieuwe printer lijkt me zonde en je zou het werkend moeten kunnen krijgen.

Reputatie 5
Badge +5

Printer Epson Stylus Office 535WD krijgt geen verbinding met Wifi na update KPN Box 12

Reputatie 7
Badge +13

Dank Jeroen, ik koppel dit topic dan ook even terug als additionele feedback.

Hallo Remco ik heb gedaan wat je maar wist niet precies wat ik moet veranderen voor eventueel  extra wifi. Ee stond  2.4 GH2 staat aan en 5GH2 uit 

Wist niet wat ik moest veranderen en of dat al goed was zo wel was de schuifknop grijs en werd blauw toen ik deze wilde downloaden maar heb weer op herstel knop gedrukt omdat ik het niet zeker wist of dat goed was ik het eerst jou wilde vragen maar bleef wel blauw. Heb niets opgeslagen wat wel werd gevraagd. Graag hoor ik je weer. 

Remco nog even dit, zie dat nu ineens mijn mac e.a. app. detecteerbaar zijn als bluetooth inst. open is. Hoe kan dat?

Reputatie 7
Badge +13

@Tekkeltje Ik zou dan de Extra Wifi puur op 2.4 GHz zetten en 5GHz uitzetten voor de test. Noteer ook even goed welk wachtwoord je instelt dan. Mocht het niet werken kun je altijd even bellen met 0800-0402 voor directe assistentie. 

Reageer