Beantwoord

HP Officejet PRO 8600 Printer verbindt niet meer met Experia v10. Blauw lichtje op wifiversterker.

  • 11 July 2022
  • 4 reacties
  • 50 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 0 reacties

Mijn printer (HP Officejet PRO 8600) heeft geen wireless verbinding meer met modem. Groene lichtje op modem (Wireless) is uit. Aan en uitzetten c.q. indrukken Herstelknop heeft geen effect.

Heb Wifi versterkers in huis, één ervan krijg in niet meer aan de praat (blauw lichtje brandt). Wellicht hangt e.e.a. samen?

icon

Beste antwoord door Anonymous 11 July 2022, 17:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @GSK Bij een V10 gaat de wifi uit als je een versterker aansluit van KPN, dat hoort zo omdat de V10 niet samen kan werken met de externe versterkers van KPN, daarom heb je altijd 2 versterkers nodig bij de V10, 1 om het verlies van de V10 op te vangen en 1 als extra versterker.

Welke KPN-versterker gebruik je precies en hoeveel?

Is de printer ook niet via USB of LAN aan te sluiten?

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @GSK, welkom op ons forum! Ook ik ben wel benieuwd naar de vragen die JanD hierboven stelt. Kun je dat toelichten?

Hoi

Ik heb hetzelfde probleem: experia box v10 met 2  experia wifi versterkers en toch krijgt hp printer officejet  pro 8600 geen verbinding met wifi. Rara hoe kan dit verholpen worden?

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Zomer1 

 

Probeer eens of het via WPS lukt, je moet dan de WPS knop op de dichtstbijzijnde Experia WiFi 5 seconden indrukken om WPS in te schakelen en niet op de router zoals hieronder aangegeven wordt.