Beantwoord

Huawei P20 Pro, Android 10, heeft wel wifi, maar geen internettoegang

  • 4 October 2021
  • 3 reacties
  • 137 keer bekeken

Sinds vandaag heb ik op de mobiele telefoon wel een wifi verbinding, maar geen internet toegang meer.

Er is niet veranderd en het heeft ook altijd goed gewerkt. 
Op alle overige apparaten zoals tablets e.d. werkt de wifi en internet gewoon goed.

Ik heb de KPN Experia box v12, heb deze al diverse malen gereset en diverse instellingen (zoals bijvoorbeeld ipv6 uitschakelen e.d.) geprobeerd, maar niets lijkt te helpen.

Ook op de telefoon diverse keren het netwerk opnieuw  toegevoegd, maar ook dit bleek niet te helpen.

Heeft iemand ervaring met dit probleem en weet dit misschien op te lossen?

 

icon

Beste antwoord door PatrickBins 5 October 2021, 08:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Ik ervaar sinds vanavond hetzelfde probleem (huawei p30). Ook alles geprobeerd zoals jij beschreef, maar hij wil geen verbinding maken. Op tablet of laptop werkt het wel gewoon.

Ik heb overigens een V10 box. Misschien een technisch probleem? 

Het probleem lijkt te zijn verholpen.

Het zal wel puur toeval zijn en het lijkt mij sterk dat deze storing iets te maken zou kunnen hebben met de wereldwijde storing van Facebook, WhatsApp en Instagram, want ik had geen internettoegang, ook niet in de browser. Maar sinds dat zij weer in de lucht zijn, lijkt het probleem bij mij ook te zijn opgelost.

Ik heb een aantal keer de model gereset en de wifiverbinding opnieuw opgezet en na een aantal pogingen heb ik  het opgegeven en nu lijkt het weer goed te werken.

Heel vreemd. Wellicht toeval dat er weer een correcte update van de software in de modem is geweest na de reset waardoor dit probleem is opgelost.

 

Hier was vanmorgen ook alles weer normaal. Het heeft zichzelf opgelost denk ik.