Beantwoord

Hue bridge geen verbinding meer

  • 31 August 2020
  • 14 reacties
  • 464 keer bekeken

sinds kort heeft de hue bridge geen verbinding meer met het internet waarschijnlijk staat er een poort dicht die open gezet moet worden

 

icon

Beste antwoord door Joep1965 31 August 2020, 14:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

iemand met een idee ?

kpn weigert te helpen als dit zo blijft ga ik naar een andere provider

 

Badge +19

Daar kan kpn toch niets aan doen. Bij mij werkt het prima. Heeft u de bridge van Hue al gereset?

Hier werkt het ook prima, nooit een poort voor hoeven openzetten. 

Reputatie 6
Badge +7

Werkt (en heeft altijd) storingsvrij gewerkt hier dus misschien eens de fout bij jezelf neerleggen ipv naar KPN wijzen?

 

En hoezo een poort open heb je die dicht gezet ofzo?

 

De bridge al een keer gereset?

Heb nog nooit problemen gehad met mijn hue bridge, maar sinds een week is ineens de verbinding verbroken en krijg ik hem niet meer verbonden. Laatste lampje brand ook niet.

 Ook via IP doet hij niets. Iemand enig idee?

 

 

Reputatie 7
Badge +15

@Marijke2607 Welkom op het forum. Op dit moment is door de enorme drukte helaas de doorlooptijd ook op het forum wat langer. Ik zie dat de mede forumgebruikers je al een aantal tips hebben gegeven. Is het met deze tips gelukt? Ook zou je wellicht even een kijkje kunnen nemen in dit topic. 

Reputatie 7
Badge +15

@Marijke2607 Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Ik heb hetzelfde probleem. Mijn Hue Bridge krijgt geen verbinding meer met de box 12. Mijn Bridge komt niet verder dan 1 brandend lampje en 1 knipperend. Weet iemand een oplossing

Badge +19

Heb je de bridge gereset?

Ja al diverse keren.

Badge +19

Nieuwe kabel geprobeerd? Welke experiabox heb je?

Ja, al diverse andere kabels geprobeerd. Ik heb de box 12.

Reputatie 6
Badge +7

Dan die ook eventjes resetten.