wij zijn benaderd om over te stappen op klein zakelijk en na lang aandringen over gestapt. Resultaat> 1. opname optie Tv weg 2. Spotify premium weg 3. Helemaal geen internet meer.
Toen service diensten gebeld ……. 15 personen verder. Down tijd wordt vergoed. 6 maanden Spotify premium en TV opnamen vergoed. Nog steeds geen Internet. We sturen modem. week verder geen modem. Weer gebeld en toen het binnen was (modum Exp. 12). Ook dit modem valt op storing. Monteur komt ... uw modem krijgt geen signaal uit de kast (buiten). 1,5 uur verder nu internet maar heel langzaam 32 Mb (was meestal 60 Mb). Uiteindelijk klant afhandeling U krijgt downtijd vergoedt en ook aangekochte extra gekochte data. Vorige week factuur ontvangen. Oude abonnement is gefactureerd, nieuwe abonnement is ook gefactureerd. 2x zo hoog als voorheen. Ivm Kerst drukte geen tijd om weer rond te bellen nu.
Omdat ik verder moet ga ik ergens anders naar toe om verbinding stabiel te hebben
Ondertussen valt de internet verbinding regelmatig weg in huis en kan ik niet meer draadloos printen. Met al dit gepruts zou je denken ik ga naar een andere provider. Maar ... wat staat me daar te wachten. Mijn ervaring is dat de ene dienst niet weet (en niet alleen de 1e lijns) wat de andere doet. Hopelijk kan ik nu vanuit thuis deze vraag stellen op het Forum.
Beste antwoord door Pluusj
Bekijk origineel