Beantwoord

Ik kan geen verbinding maken met mijnmodem.kpn

  • 14 February 2022
  • 2 reacties
  • 396 keer bekeken

Ik heb verleden week een Box 12 met glasvezel gekregen i.p.v. Ziggo modem met kabel. Achter het modem zitten een HikVision recorder met beveiligingscamera’s en apart ook de zonnepanelen (Enlighten) aangesloten. Beiden zitten met utp-kabel in de Box 12. Ook heb ik een Orbi 100 mesh systeem ingeplugd. Die laatste werkt prima, ook de aparte camera die daar met Wifi op zit aangesloten. De zonnepanelen sturen geen informatie meer door en ik krijg ook geen contact met de HikVision recorder/camera’s. Ik denk dat ik hiervoor poorten moet forwarden, maar kan het modem niet benaderen. Niet met mijnmodem.kpn en ook niet met het ip-adres. Ik las iet over een nieuw certificaat waarvoor ik het modem moest resetten. Dat heb ik gedaan, maar nog steeds is het modem niet benaderbaar. Ook heb ik alle posts, vragen en reacties gelezen. Graag een oplossing…

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 16 February 2022, 14:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Pabele, welkom op het KPN forum. Goed dat je ons gevonden hebt.

Je wilt dus inloggen op het modem, zodat je port forwarding in kunt stellen. Maar je krijgt geen toegang tot het modem via mijnmodem.kpn.com.

Ben je wel verbonden met het netwerk van het KPN modem? Via het netwerk van de Orbi kan je namelijk niet inloggen op het KPN modem.

Probeer het anders eens via een computer of laptop die met een internetkabel is aangesloten op het modem. Zo weet je zeker dat je verbonden bent met het juiste netwerk. 

Dankjewel. Ik ga het proberen, ik zal reageren hoe het is verlopen.