Vraag

ik kan niet bellen via de telefonie-app(SIP) van mijn werk

  • 1 February 2021
  • 6 reacties
  • 64 keer bekeken

ik kan niet bellen via de telefonie-app van mijn werk, hiervoor moeten bepaalde poorten open staan, blokkeerd KPN poorten of SIP-verkeer? Ik kan op mijn smartphone wel van deze app gebruik maken wanneer ik mijn WiFi uit zet en gebruik maak van mijn data-abonnement (van een andere provider)

Admin: topic verplaatst naar juiste board


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @Bellen met app van mijn werk! Officieel valt het buiten de ondersteuning maar als het goed is kan je hiervoor poort 5060 open zetten. De instructies variëren wat per type Experiabox. Zou je om die reden aan kunnen geven welk type Experiabox je hebt?

Reputatie 7

Welke telefonie app gebruik jouw werk?

Ik wil graag de Swyx mobile app gebruiken

 

ik heb een Experiabox 12

Welkom op het forum @Bellen met app van mijn werk! Officieel valt het buiten de ondersteuning maar als het goed is kan je hiervoor poort 5060 open zetten. De instructies variëren wat per type Experiabox. Zou je om die reden aan kunnen geven welk type Experiabox je hebt?

ik heb een Experiabox 12

Reputatie 7

Ik ben bang dat poort 5060 door de V12 afgevangen wordt voor de vaste telefonie van KPN zelf.