Beantwoord

Ik krijgt mijn Epson PX730WD printer zowel bekabeld als draadloos niet werkend

  • 16 May 2023
  • 4 reacties
  • 39 keer bekeken

Het aansluiten van mijn Epson PX730WD werkt in mijn nieuwe woning niet.

In de oude woning werkend afgesloten en verhuisd, evenals de modem (V10). In de nieuwe woning hebben we nu wel Super WiFi punten die we in de vorige niet hadden.

 

Het installatieproces van de printer heb ik meerdere malen proberen te doorlopen, maar hij kan zowel bedraad als draadloos geen contact krijgen met de printer via het netwerk. Alleen via de usb werkt de printer. 

 

IP-adres staat op automatisch. 

DHCP staat aan in de modem.

 

Bij draadloos wordt de melding gegeven dat er meerdere SSID's zijn met dezelfde naam, waardoor hij geen verbinding kan krijgen. Ik had verwacht dat ik met een bedrade verbinding geen problemen zou ondervinden, maar helaas is dit dus niet het geval.

 

Wie kan me hiermee helpen?

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Paul.K 16 May 2023, 21:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

 

Ik had verwacht dat ik met een bedrade verbinding geen problemen zou ondervinden, maar helaas is dit dus niet het geval.

Heeft u de printer met een utp-kabel aangesloten?  Dat zou gewoon altijd moeten werken. En daarbij heeft u ook niets te maken met WiFi instellingen.

Heeft u de printer al eens gereset naar fabrieksinstellingen? 

Reputatie 5
Badge +4

Kijk hier eens.Epson of hier

 

Ik had verwacht dat ik met een bedrade verbinding geen problemen zou ondervinden, maar helaas is dit dus niet het geval.

Heeft u de printer met een utp-kabel aangesloten?  Dat zou gewoon altijd moeten werken. En daarbij heeft u ook niets te maken met WiFi instellingen.

Heeft u de printer al eens gereset naar fabrieksinstellingen? 

Jazeker en jazeker. Dat het bedraad ook niet werkt verbaasd mij ook, aangezien ik dacht dat dit sowieso zou moeten werken. 

Gezocht, gelezen, van alles geprobeerd en de moed opgegeven. Nieuwe printer aangeschaft en die werkte binnen 5 minuten.

 

Topic mag dus wat mij betreft op slot.