Beantwoord

Inloggen experia box lukt niet

  • 6 July 2020
  • 11 reacties
  • 443 keer bekeken

Ik probeer op mijn experiabox in te loggen. Dat lukt maar dan houdt het op. Ik krijg daarna een scherm met de volgende tekst: 
Het lijkt erop dat de webpagina op https://mijnmodem.kpn/home_map.htm?t=1594061327261 mogelijk problemen ondervindt of dat deze permanent naar een nieuw webadres is verplaatst.

Hoe kan ik dit oplossen zonder een fabrieks reset te doen?

icon

Beste antwoord door dutchnob 6 July 2020, 21:18

Bekijk origineel

11 reacties

KPN heeft verzuimd het certificaat te verlengen . Als je desysteem datum terug zet naar 2 juli kan je weer inloggen op het modem

Ik kon wel inloggen, certificaat loopt tot 9/7/2020, en kreeg het normale menu. Echter door traagheid van het modem, blijkt inmiddels, was de respons trager dan ik gewend ben. Inmiddels reageert het modem wel maar een stuk trager dan ik gewend ben. Misschien ben ik wat ongeduldig.

Ik heb hetzelfde probleem. Het is me alleen 1 keer gelukt om na een reset bekabeld in te loggen. Heel slecht geregeld.

Bij de V10A (je vermeldt niet welke je hebt...)  is er momenteel een probleem met inloggen op het modem. KPN is bezig dat op te lossen.

Het inloggen op de Experiabox werkt nog steeds niet en vindt het nu wel tijd dat KPN eens komt met een oplossing.

Graag ontvangen wij zsm hierover bericht. laatste melding is van één maand geleden : kom op KPN dit zijn wij niet van jullie gewend!

Het centrale topic m.b.t. het certificaatprobleem bij de V10A.

https://forum.kpn.com/internet-9/kan-mijn-experia-box-v10a-niet-benaderen-certificaat-is-3-7-20-verlopen-502491

waarom kan ik niet in mijn expria box v10a inloggen

Wat voor melding krijg je @bennieopel ? Het certificaatprobleem, vermeld in dit topic, is per 31 aug. opgelost.

Ik geef verschillende wachtwoorden in zoals admin 0000 kpn 1234 maar hij zegt het klopt niet

Er zit een kaartje in een gleuf in het modem waar je standaard wachtwoord op staat.

Bedankt

Reageer