Beantwoord

Inloggen op Experia Box V10A lukt niet

  • 10 February 2021
  • 2 reacties
  • 152 keer bekeken

Ik heb recentelijk een V10 a modem ontvangen.

Een en ander geïnstalleerd en ik heb internet verbinding op mijn laptop, mobiel, tv en IPad. Echter inloggen op het modem lukt niet, ook niet na een reset, zowel online alsook op het modem zelf. Ik heb met het wachtwoord op het etiket geprobeerd en ook met het nieuwe wachtwoord dat ik heb voor de verbinding. Al tientallen keren gebromeerde maar krijg steeds de melding dat het paswoord onjuist is en na 5 keer proberen een stop van ruim 1 uur.

Wat doe ik fout of zie over het hoofd?

alvast bedankt voor de info


Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door RobWee 10 February 2021, 20:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Raar maar waar, voor de zoveelste keer gereset, stroom eraf, stekkers erin eruit en warempel het is gelukt om in te loggen.👍

Reputatie 7
Badge +10

Goedemorgen @RobWee!

Goed om te lezen dat het uiteindelijk wel is gelukt om in te loggen op de Experia Box V10a. :blush:  Ik wens je een mooie dag verder!