Hallo @Auma ,
ik begrijp hieruit dat het eerst wel kon.
Is er bij jouw thuis of op het werk hardwarematig of softwarematig iets gewijzigd waardoor het niet meer lukt en wat voor (fout)meldingen krijg je?
Modem: Experia Box v10A.
werkt sinds januari niet meer. Uit telefoniach contact met KPN bleek dat men update gedaan had waardoor dit probleem is ontstaan: VPN verbinding werkt niet
Hoi @Auma Inmiddels is er een nieuwe firmware update voor het modem, die het probleem oplost.
Ga naar het eerder door mij genoemde topic en plaats daar een reactie.
Vul ook je Forum profiel aan met je gegevens (Naam, postcode, huisnummer, klantnr.).
Deze gegevens zijn daar alleen in te zien door de moderators en jezelf.
Goedemiddag @Auma. Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb het zojuist intern doorgezet. De firmware update zal z.s.m. gepusht worden op de ExperiaBox.
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.