Vraag

Internet niet meer door het hele huis

  • 4 November 2020
  • 11 reacties
  • 69 keer bekeken

Ons internet is echt bagger. We hebben en huis op 1 etage van 75m2 meter. Bij Telfort altijd overal goed bereik gehad maar nu in de kinderkamers amper bereik en in de achterste kinderkamer helemaal geen bereik. (Erg onhandig met die online lessen nu)

De scan en internet verbeteren al geprobeerd te doen maar dan klap ik in die kamers uit de verbinding en moet opnieuw beginnen. 5x gedaan en 5x hetzelfde verhaal dus nu wel klaar mee. 

Al een aantal keer gebeld maar draait altijd uit op dat we een nieuw abonnement moeten nemen of ander apparatuur moeten kopen. Maar peins er niet over. Onmogelijk dat het bij Telfort altijd goed was en nu bagger met dezelfde apparatuur !!

We hebben het maximale abonnement wat te krijgen is op ons adres. Wat is het advies hier ? Hoe gaat ons internet het weer door het hele huis het doen ?

Alvast bedankt !!

 

Met vriendelijke groet,

Elise


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Welk type Experia Box gebruik je?

V10

Badge +19

Resetknop al gebruikt?

Reputatie 7
Badge +10

De WiFi van een V10 is nu niet direct slecht? (Je appartement is niet echt heel groot).
Kun je eens een keer op de “Herstetoets” drukken?
Daarmee worden de gegevens van WiFi niet gewist maar toch een soort van “Herstel”.
Je zou anders ook eens een volledige reset kunnen doen. (Omgevouwen paperclip in resetgaatje achterop naast de powerplug). Verlies je wel evt. aangepaste instellingen.

Ja.  Helaas maar tijdelijk geholpen. Moet ik dan iedere dag een aantal keer op herstel drukken ?

 

 

Heb trouwens ook energie verbinding verbroken voor een minuut of 10 , al een aantal keer. 

Reputatie 7
Badge +10

Is het alleen een WiFi probleem, of heb je ook problemen met bekabelde internetverbinding en TV?  Heb je glasvezel of een "koper” verbinding?

Nee alleen wifi en jammer genoeg een koper verbinding

 

Reputatie 7
Badge +10

Het zou kunnen dat de WiFi module van de V10 niet meer goed functioneert?
Maar even afwachten op een reactie van een moderator.

Ik heb nu heel vaak op herstel gedrukt en ik geloof dat ook in de achter kinderkamer nu weer online les gevolgd kan worden………..o wel met af en toe gevloek zo te horen:joy:. Dus nog steeds niet optimale verbinding zoals voorheen:pensive:

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @E.T. 1, welkom op het forum! Wat balen dat je WiFi ineens zoveel minder is geworden! Kun je onze online wifimanager eens doorlopen? Hiermee moet je eigenlijk altijd overal wel goed wifi kunnen krijgen!