Beantwoord

Internet valt weg, PPPoE error: Timeout in log van FRITZ!Box

  • 21 February 2022
  • 7 reacties
  • 857 keer bekeken

Sinds een paar dagen gaat het internet signaal meerdere keren per dag down.

We hebben de experiabox 2 jaar geleden vervangen door een Fritz!box 5490.

2 jaar probleemloos gedraaid en sinds een paar dagen bovenstaand probleem. Volgens de storingshulp in de KPN app geen issue gevonden omdat de experiabox niet gevonden werd..

Iemand last van hetzelfde probleem

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid van je topic
Admin: Privégegevens weggepoetst

icon

Beste antwoord door Poedi 22 February 2022, 12:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Even het originele modem aansluiten, dan kan je zelf al vast testen of het aan de lijn ligt.

Werkt het originele modem goed, dan ligt het aan de Fritzbox of een instelling daarin.

 

Even het originele modem aansluiten, dan kan je zelf al vast testen of het aan de lijn ligt.

Werkt het originele modem goed, dan ligt het aan de Fritzbox of een instelling daarin.

 

Das idd wel een goeie, Experiabox zit er weer tussen. We gaan het even afwachten.

Thnx for the tip!

Het probleem blijft zich voordoen ook nu de Experiabox er weer tussen zit.

Zou fijn zijn als KPN hierop reageert.

Het probleem blijft zich voordoen ook nu de Experiabox er weer tussen zit.

Zou fijn zijn als KPN hierop reageert.

Even bellen 0800 0402, dat werkt het snelste.

Succes.

Het probleem blijft zich voordoen ook nu de Experiabox er weer tussen zit.

Zou fijn zijn als KPN hierop reageert.

Even bellen 0800 0402, dat werkt het snelste.

Succes.

Dat heb ik idd ervaren. Demping op de lijn geconstateerd en monteur wordt ingepland.

Dank voor je reactie

Graag gedaan en laat de (goede) afloop s.v.p. even weten.

 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Poedi, een wegvallende lijn is natuurlijk knap vervelend. Hopelijk komt de monteur snel langs en wordt het probleem opgelost. Uiteraard horen we graag de afloop in dit topic.Â