Beantwoord

Internetsnelheid valt weg: Google muziek hapert en valt ook weg. Probleem speelt ook bij de buren

  • 7 December 2021
  • 7 reacties
  • 78 keer bekeken

SINDS 2 maanden dubbele lijn voor internet alles laten doen door monteur k p n want dat moet 

werkte perfect maar sinds 2 weken valt google muziek helemaal weg hapert is geen gehoor 

snelheid getest was maar net aan 65 alles gerest kom je op 170 en valt dan weer weg naar nog geen 100

contact gehad k p n nieuw modem want andere konden zij niet in op afstand 

deze gekregen maar geen verbetering 

er draait google op met harman kardon en Phillips verlichting de monteur die hier is geweest heeft alles beken en dit kon gewoon 

het signaal van de wifi is sterk genoeg wonen appartement 

nu wil het toeval sinds dit probleem speelt zijn er nieuwe bewoners komen wonen in appartement wat 3 maanden heeft te koop gestaan 

 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 8 December 2021, 13:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @siem54, welkom op ons forum!
Wat je beschrijft klinkt alsof je wifi nu moeite heeft met het wifi van de nieuwe buren. Dit kan elkaar soms wat in de weg zitten.

Gelukkig hebben we daar ook een oplossing voor!
Wil je onze online wifimanager eens doorlopen? Dit kan ook met de KPN Thuis app

In ons onderstaande topic hierover kun je ook nog een hoop informatie en oplossingen vinden:

 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het gelukt is. Anders hoor ik het graag!

Sorry maar ben net terug uit uk 

de problemen zijn nog steeds aanwezig er was een probleem op de 2e lijn maar die is volgens medewerker nu goed 

muziek blijft nog steeds probleem naar merk dat tv ook probleem gaat geven zekere met over schakelen van zender 

terug kijken valt ook uit en na opnieuw opstarten werkt het weer denk dat er maar eens een monteur moet komen ben er nu wel een beetje klaar mee 

Reputatie 7
Badge +20

Ik kan je niet meteen een monteur beloven maar ik kijk graag even mee naar de lijn!
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Het blijft bagger met muziek modem is al 5 keer gereset ook door kpn 

muziek hapert word alleen maar erger tv gaat nu ook storing geven 

ben bang dat er toch meer loos is modem staat als een gek te knipperen wireless  

ga toch maar verzoek indienen bij kpn voor monteur 

 

 

Waarschijnlijk gevonden 1 van Google Home apparaten zat in de knoop met andere WiFi singaal van de nieuwe bewoners die een zelfde Google systeem gebruikt😎😉😉

snelheid blijft nu wel stabiel voor muziek 

Reputatie 7
Badge +20

Ah top! Fijn dat je het gevonden hebt! 
Bedankt voor je terugkoppeling @siem54!