Beantwoord

IP CAM Port Forwarding Via Netgear R7500 Router en Experia Box

  • 27 July 2020
  • 4 reacties
  • 77 keer bekeken

Reputatie 1

Hi Ik weet niet meer hoe maar ik heb mijn IP camera's ooit geïnstalleerd en aangesloten op de router Netgear 7500 en de experia box. Nu wil ik een camera opnieuw toevoegen en dan geeft netgear aan dat de port reeds bestaat, maar dat is niet! Ook andere poorten die ik dan kies geeft ie telkens onderstaande melding: 

"The specified port(s) are being used by other configurations. Please check your configurations of USB Readyshare, Remote Management, Port forwarding, Port Triggering, UPnP Port Mapping table, RIP, and Internet connection type"

Moet ik iets in de experia box aanpassen om de camera toe te voegen? Wat is de oorzaak en hoe op te lossen?
 

icon

Beste antwoord door wjb 29 July 2020, 08:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 1

Ik heb UPnP uitgezet en toen kon ik portforwarding toevoegen, maar zie nog geen camera beeld, terwijl hij wel internet heeft, ip adres en poort kloppen!? Heb UPnP weer aangezet en de instelling Portforwarding blijven gelukkig, maar nog geen beeld!? Kan iemand mij helpen? 

Hoi @Speedway,

Het is belangrijk dat je de poort ook forward van de Experiabox naar de Netgear. Als je de WAN gebruikt van de Netgear.

Reputatie 7

Je moet op de Experia Box jouw Netgear R7500 als DMZ Host instellen en dan zal het werken. Zie ook "Gebruik een eigen router achter de Experia Box".

Overigens raad ik je aan om geen gebruik te maken van UPnP tenzij je een gameconsole achter jouw R7500 hebt hangen.

Reputatie 1

Bedankt voor je reactie, ik UPnP staat standaard aan, heb nu uitgezet en het werkt! Wel raar, daar eerder geen last van gehad. Weet ook niet wat ik dan uitschakel. Maar de PF is gelukt, dank!