Vraag

iPolis mobile app werkt niet meer na aansluiting nieuw modem

  • 16 February 2022
  • 2 reacties
  • 131 keer bekeken

Ik heb recent een nieuw modem aangesloten (KPN Box 12) en nu kan ik op mijn mobiel geen verbinding meer maken met DVR (beveiligingscamera buiten).

Krijg steeds de melding “kan geen verbinding maken met netwerk”. 

App op mobiel is iPolis mobile app.

Hoop dat iemand weet hoe ik dit kan verhelpen. 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Dat kan komen doordat je met het nieuwe modem ook een nieuw IP-adres hebt gekregen en dat de app nog 'denkt' met het oude IP-adres te maken te hebben.

Ik stel voor dat je e.e.a. opnieuw installeert als 'nieuw uit de doos' na e.e.a. een fabrieks-reset te hebben gegeven betreffende de camera('s).

Succes.

P.S. misschien is alleen de app verwijderen en opnieuw installeren en aanmelden ook voldoende.

 

 

Dank voor je reactie. Heeft helaas niet geholpen. Ga op zoek naar hulp.