Beantwoord

IPv6 adres "niet gedetecteerd" volgens verschillende websites

  • 1 June 2023
  • 2 reacties
  • 82 keer bekeken

Mijn internetverbinding moet gewhitelist worden o.b.v. een IPv6 adres. Helaas krijg ik op iedere website die ik gebruik om mijn IP adressen te controleren alleen een IPv4 adres terug, maar de IPv6 wordt niet gedetecteerd.

Ik heb een ExperiaBox v10, waarvan ik de instellingen al heb gewijzigd. Hij stond al op enabled, maar ik heb hem voor de zekerheid toch maar even uit en weer aangezet (met reboots na elke wijziging), maat dat mocht niet baten. Iemand enig idee wat ik nog kan doen?

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door mpschreuder 1 June 2023, 17:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Is uw laptop/pc/mobiel rechstreeks met de Experiabox verbonden? Of gebruikt u bijvoorbeeld een TP-Link Deco setje achter de Experiabox ofzo?

Er zit een AmpliFi Router tussen die de WiFi verzorgt (welke is uitgeschakeld op de Experia Box)

Naar aanleiding van je vraag nog even de settings van dat ding gecontroleerd en aangepast. Hij doet het nu wel. Het bevreemd me wel enigszins, maar wellicht dat de Experia Box alleen een IPv6 adres meestuurt als er vanuit het netwerk ook werkelijk gebruik van wordt gemaakt (?).

Dank voor de snelle reactie in ieder geval!