Beantwoord

Is dit een kpn aansluiting?

  • 11 January 2021
  • 3 reacties
  • 69 keer bekeken

Kan iemand mij vertellen wat dit is en of het terug onder de vloer kan

Ā 

icon

Beste antwoord door KeesYagi 11 January 2021, 13:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Dat is een typische PTT/KPN lasdop.

Als je die niet gaat gebruiken dan is het inderdaad een prima oplossing om ā€˜m (weer) onder de vloer te stoppen.

Dit heb je zo aangetroffen ? Daar heeft al iemand goed/praktisch over nagedacht.

Met een touwtje of een paaltje oid er aan om er weer bij te kunnen komen voor mogelijk toekomstig (?) gebruik ? Maar dat wordt steeds onwaarschijnlijker met de tijd.

Als de kabel toevallig genoeg lengte heeft om ā€˜m naar de meterkast om te leggen dan is dat ook nog een optie.

Hij is in gebruik, woon in buitengebied

Hij is niet langer dus naar de meterkast is geen optie

Hij komt op deze manier mijn huis in

Kwam hem tegen nadat we de plavuizen er uit haalde maar willen weer nieuwe leggen

Kpn gebeld, deze willen we langs komen maar ze hadden geen idee waar ik het over had en wisten dus ook niet wie ze moesten sturen maar dat zou wel allemaal op mijn kosten zijn

Hij is in gebruik,

O, aha. Kun je er op een andere manier ook bijkomen ? Via een luik, door de kruipruimte, alleen voor het geval dat.

Zo ja, dan mooi zo laten. Of ā€˜m boven de vloer een mooi plekje geven, maar dat zal wel niet wenselijk zijn :-)

En anders, als je ergens anders deze kabel ziet lopen dan kan daar in een uiterst geval ook nog een nieuwe aansluiting gemaakt worden. Overigens, heb je pair bonding in gebruik, is dat een optie op je adres ?

Hier op te zoeken : https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl/

Dat zou een reden kunnen zijn om nog bij deze las te kunnen komen, in de toekomst, maar eigenlijk moet elke las bereikbaar zijn.

Kwam hem tegen nadat we de plavuizen er uit haalde maar willen weer nieuwe leggen

Een luikje maken ?

Ā