Beantwoord

Is er bij mij glasvezel beschikbaar?

  • 30 May 2021
  • 5 reacties
  • 114 keer bekeken

Hallo,

Ik wil overstappen van Ziggo naar KPN Glasvezel. Het is mij alleen niet duidelijk of het ook beschikbaar is. Als ik de postcode check doe bij KPN zelf dan is het wel beschikbaar. Bij KPN NetwerkNL krijg ik echter de melding dat het nog niet beschikbaar is. Het glasvezel netwerk is ruim een jaar geleden in mijn straat aangelegd. Er is voor zover ik weet nog geen aansluiting aangelegd in mijn appartementencomplex. Tenminste ik kan geen aansluitpunt vinden in de meterkast.

Kunnen jullie me verder helpen? Is er glasvezel beschikbaar dus kan ik bestellen of dient de aansluiting eerst te worden aangelegd? Zo ja, hoe kan ik dat regelen?

Met vriendelijke groet,

Mike

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 1 June 2021, 12:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

@Mike198555  Wat zegt deze pagina  https://tele2-fpi-info.fourstack.nl  aan beschikbaarhedenals u daar uw gegevens ingeeft ?

FttH is beschikbaar staat er. Alleen ik woon op twee hoog, en er staan twee opties : 0002 en II. Mijn adres eindigt in ieder geval op een II. Bij 0002 staat echter dat het niet beschikbaar is. Ik weet niet welke van de twee de mijne is.

Reputatie 7

Hallo @Mike198555, welkom op het forum. Op de link die Hans geeft kan je inderdaad al kijken wat er mogelijk is of wordt. Wat je in het geval van glasvezel ook kunt doen, is de postcodecheck op de site van KPN NetwerkNL. Het adres wat je op je profiel hebt staan heb ik daar al even geprobeerd, daar kreeg ik het resultaat dat het op dit moment nog niet aangesloten is maar wel op de planning staat. Je kunt daar ook aangeven dat je op de hoogte wilt worden gehouden van de situatie, dan weet je waar je aan toe bent :slight_smile:

Ik heb via de KPN NetwerkNL klantenservice te horen gekregen dat glasvezel verbinding vanaf juni 2021 beschikbaar komt voor mij. De aannemer belt mij binnenkort om een aansluitpunt te maken. Deze kan dicht!

Reputatie 7

Dat is een goed vooruitzicht @Mike198555, het is nog even afwachten dus! Mochten we nog iets voor je kunnen doen, dan weet je ons te vinden.