Beantwoord

Jablotron 100 centrale koppelen aan Experia Box geeft na een tijdje geen verbinding meer

  • 22 February 2024
  • 3 reacties
  • 27 keer bekeken

Als ik een Jablotron 100 centrale met lan module aansluit op het internet en probeer te registreren dan werkt het internet op de centrale even en daarna lijkt hij geblokkeerd te worden. de internet kabel eruit en er weer in en het werkt weer even. Als dezelfde centrale vervolgens bij een klant geïnstalleerd wordt werkt het 100% of het nu KPN of ZIGGO is maakt niet uit.

Dit vanwege het feit dat ik installateur ben en de centrales op de zaak programmeer en vervolgens bij de klant installeer en dit dus enkel en alleen op de zaak het geval is moet het in de KPN router zitten lijkt mij. KPN geeft als oplossing zet het probleem maar op het forum, geen fijne service aan zakelijke klanten naar mijn mening.

icon

Beste antwoord door N.N. 22 February 2024, 10:46

Bekijk origineel

3 reacties

Beter is het hiervoor de zakelijke helpdesk te bellen @Bert Schipper 0800 0403

 

Gebeld maar geven geen thuis op mijn vragen, modem functioneert goed zeggen ze op afstand en daarom ondernemen ze geen actie helaas en verwijzen ze naar dit forum!

Jammer @Bert Schipper , daar ben je dan zakelijke klant voor, maar ik ben bang dat dit consumenten forum je ook niet kan helpen 

 

Reageer