Beantwoord

kan abonnement thuis (internet, TV en telefoon) niet wijzigen. MijnKPN geeft leeg scherm

  • 23 September 2020
  • 7 reacties
  • 97 keer bekeken

Kan abonnement thuis (internet, TV en telefoon) niet wijzigen. Het scherm in MijnKPN blijft constant leeg. Is al weken zo. Contact met medewerker geeft alleen domme opmerking “ik zal het doorgeven”.

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 25 September 2020, 21:17

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 2

Sommige browsers geven een leeg scherm, probeer het met Chrome

Dit probleem had ik ook..

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @cees wiederholdt en welkom op het forum! Heeft een andere webbrowser geholpen? Zo niet, zou je dan alle producten uit je MijnKPN eens willen ontkoppelen en opnieuw koppelen? Ik ben benieuwd of het daarna wel weer werkt. 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @cees wiederholdt 

Leeg jouw cookies en jouw internetgeschiedenis eens. Vaak is dat de oplossing. 

 

Reputatie 2

Hoi @cees wiederholdt en welkom op het forum! Heeft een andere webbrowser geholpen? Zo niet, zou je dan alle producten uit je MijnKPN eens willen ontkoppelen en opnieuw koppelen? Ik ben benieuwd of het daarna wel weer werkt. 

@Sanne_M leg eens uit, hoe kun je alle producten ontkoppelen/koppelen in een leeg wit scherm waar die last van had.

Reputatie 7
Badge +17

Als je inlogt op je MijnKPN ga je vervolgens naar Producten. Daar zie je onderaan de optie Ontkoppel product in blauwe letters en via die weg kun je producten ontkoppelen. Vervolgens vind je op dezelfde pagina rechts van de al gekoppelde producten de optie Product toevoegen, daarmee koppel je de abonnementen weer opnieuw. 🙂 Dit is in het hoofdscherm van je MijnKPN en naar mijn weten hoort die nooit leeg te zijn. Als dit bij de TS wel het geval is zullen we naar een andere oplossing op zoek moeten, maar het klinkt alsof het scherm binnen zijn vaste diensten in MijnKPN leeg is. 

Reputatie 7
Badge +17

Is het nog gelukt om het abonnement te wijzigen @cees wiederholdt

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @cees wiederholdt 

Leeg jouw cookies en jouw internetgeschiedenis eens. Vaak is dat de oplossing. 

 

Als je inlogt op je MijnKPN ga je vervolgens naar Producten. Daar zie je onderaan de optie Ontkoppel product in blauwe letters en via die weg kun je producten ontkoppelen. Vervolgens vind je op dezelfde pagina rechts van de al gekoppelde producten de optie Product toevoegen, daarmee koppel je de abonnementen weer opnieuw. 🙂 Dit is in het hoofdscherm van je MijnKPN en naar mijn weten hoort die nooit leeg te zijn. Als dit bij de TS wel het geval is zullen we naar een andere oplossing op zoek moeten, maar het klinkt alsof het scherm binnen zijn vaste diensten in MijnKPN leeg is. 

@cees wiederholdt 

Heb je het abonnement al kunnen wijzigen? 

 

Zo niet, dan kun je het beste even bellen met 0800-0402. 

 

Reageer