Beantwoord

Kan geen Extra Wifi instellen omdat bij inloggen Box 12 Admin Password niet klopt

  • 16 September 2023
  • 2 reacties
  • 138 keer bekeken

Hoe kan ik wifi 2.4 Ghz en 5 Ghz apart instellen op KPN Box 12?

ik heb dit geprobeerd maar mijn Admin Password wordt niet accepteert...ik snap er helemaal niks meer van…..is het ook mogelijk dat een KPN medewerker dit voor mij doet? ik kom er echt niet uit😱

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 21 September 2023, 11:31

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @monjo, wat zuur zeg dat het niet lukt om in te loggen 🙁 Wij kunnen dit niet vanaf afstand voor je regelen, dus we zullen er samen even voor moeten zorgen dat je weer in kunt loggen!

Heb je wellicht het wachtwoord zelf eens aangepast? Als je er echt niet in komt, zit er helaas niks anders op dan de Box12 helemaal te resetten, op die manier is het admin wachtwoord weer actief en zou je er wel in moeten komen.

 

Reputatie 1

DAt is bij mij ook niet gelukt en opnieuw instellen kan niet, want geen idee hoe dat moet en zo wordt je van het kastje naar de muur gestuurd.

ik heb niet lang geleden gewoon met wifi apparatuur ingesteld met extra wifi

ineens kan dat niet meer, uitgebreid antwoord werkt niet want admin ww wordt niet geaccepteerd, dat staat achter het kastje en kan je niet zomaar veranderen (dus admin en daarvan het wachtwoord.

 

ik wil nu graag dat kpn het nu in orde maakt en de juiste gegevens levert met dank

Reageer