Beantwoord

Kan ik een eigen router gebruiken voor de Wifi, naast de Box 12?

  • 27 March 2023
  • 5 reacties
  • 1345 keer bekeken

Reputatie 1

Een goedendag,

Ik heb een vraag. Kan de wifi op de Box12 ook uitgeschakeld worden zodat je Wifi via een eigen router kunt gebruiken?

Heb een erg goede router die ik wil blijven gebruiken.

icon

Beste antwoord door wjb 27 March 2023, 20:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7

Heb je ook televisie van KPN?

Heb je een VDSL aansluiting of een glas aansluiting?

 

Misschien heb je wat aan de onderstaande topics.

 

Reputatie 1

Heb je ook televisie van KPN?

Heb je een VDSL aansluiting of een glas aansluiting?

Glasvezel en tv

Reputatie 7

Heb je ook televisie van KPN?

Heb je een VDSL aansluiting of een glas aansluiting?

Glasvezel en tv

Lees dan aandachtig heb openingsbericht van het onderstaande topic.

 

Ik zie nu dat je het alleen over het uitzetten van de wifi hebt en dat je eigenlijk jouw eigen router als wifi accesspoint wilt gebruiken.

Dat is sowieso mogelijk.

Reputatie 1

Heb je ook televisie van KPN?

Heb je een VDSL aansluiting of een glas aansluiting?

Glasvezel en tv

Lees dan aandachtig heb openingsbericht van het onderstaande topic.

 

Ik zie nu dat je het alleen over het uitzetten van de wifi hebt en dat je eigenlijk jouw eigen router als wifi accesspoint wilt gebruiken.

Dat is sowieso mogelijk.

Ja ik wil de kpn box alleen als modem gebruiken. Dus alle apparatuur via eigen router. Kun je dan ook de tv aansluiten op de router ? Dit omdat ik films van mijn nas naar mijn tv wil streamen. 

Reputatie 7

Ja ik wil de kpn box alleen als modem gebruiken. Dus alle apparatuur via eigen router. Kun je dan ook de tv aansluiten op de router ? Dit omdat ik films van mijn nas naar mijn tv wil streamen. 

Als je de eigen router in accesspoint-mode kan zetten dan blijven alle apparaten op hetzelfde netwerk en dat is natuurlijk te prefereren.

Gebruik je de router in router-mode, lees dan het onderstaande topic.

De televisie kan je op jouw eigen router aansluiten maar een TV ontvanger moet op de Experia/KPN Box aangesloten zijn.