Beantwoord

Kan ik op de Netgear Prosafe switch nog een Netgear Pro switch aansluiten zonder problemen?

  • 22 November 2021
  • 3 reacties
  • 97 keer bekeken

Hi,

 

ik zou graag een vraag willen stellen. 

 

Na veel problemen met het internet had ik een Friztbox besteld. Echter op dezelfde dag dat ik die betselde kwam ik met KPN erachter dat het probleem zich in mijn huis bevond. De glasvezel aansluiting kast was defect. Deze is vervangen, maar gaf nog niet het gewenste resultaat. 

 

Ik had nog veel  problemen met tv kijken in de woonkamer. Ik kwam erachter dat dit te maken had met de switch die ik in de woonkamer heb. Voor de Inet issues had ik hier geen problemen mee. Ik heb wel een Netgear prosafe GS105E gekocht. Deze aangesloten in de meterkast bij de router. Hierop heb ik 2 tv ontvanger direct op de ontvanger zelf aangesloten, maar degene waarmee ik problemen heb gaat eerst nog naar een linksys switch. Deze ondersteunt volgens specs wel IGMN snooping. Deze heb ik inmiddels geëlimineerd. En alles werkt nu naar behoren, maar ik wil de spullen achter de tv wel voorzien van een vaste aansluiting.

 

de Vraag is dan ook. kan ik op de Netgear prosafe switch  nog een netgear pro switch aansluiten zonder problemen? Of zal dit wederom het signaal verstoren wat nu ook gebeurt met de Netgear linksys combi?

 

thnx!

icon

Beste antwoord door SledgehammerNL 22 November 2021, 14:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Badge +12

@Karimm-1992 Ja hoor, dat is geen probleem. Bij mij in de meterkast hangt een Netgear GC110. Daar op aangesloten zit een GS108E op de bovenverdieping. Op de GC110 zit naast die GS108E ook een GS908E in de woonkamer, daarachter nog een GS908Een daar hangt dan weer een GS105E. Alles van Netgear, dat wel natuurlijk.

Hiermee is je vraag wel beantwoord denk ik ;-)

 

 

Thnx! Besteld en werkt vloeiend!!

Badge +12

Thnx! Besteld en werkt vloeiend!!

Goed om te horen @Karimm-1992 ! Veel plezier ervan.