Beantwoord

Kan modem, na gegevens aanpassen in Thuis app, niet meer benaderen via KPN Thuis app.

  • 27 February 2021
  • 2 reacties
  • 63 keer bekeken

heropening vraag:
 

Goedemorgen 

 

Ik heb een zelfde probleem, gisteren 26/02 alles geïnstalleerd. Gemakkelijk, ook de modem aangepast met eigen SSID en Wachtwoord.

waarna ik via de THUIS APP de modem makkelijk kon benaderen, een dag later.. zoekt de app 10 seconde maar kan geen experiabox vinden, geeft de app aan

 

al meerdere malen verwijdert 

ik heb wel gewoon WiFi enz maar kan de modem dus niet benaderen via de thuis app

 

hoor graag of dit een meer voorkomend probleem is

 

Mvg rick

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Rickies86 1 March 2021, 01:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Rickies86 Welkom op het forum.

Ik heb de vraag inderdaad wel eerder voorbij zien komen maar durf helaas niet direct te zeggen hoe dit komt. 

Mijn eerste advies zou het verwijderen van de app zijn, maar dit heb je al gedaan. Mag ik vragen wat je wil veranderen in het modem? Vaak zijn er in dit geval namelijk ook andere mogelijkheden om hetzelfde doel te bereiken! 

Beste Rutger

 

de app werkt nu weer wel! Wellicht een moment nodig na aanpassen WIFI oid? 
waarom ik de app gebruik: instellen netwerk/gasten netwerk. Kan ook via MijnKPN oid maar via de app werkt het gewoon makkelijker ;-) 

 

voor nu dus opgelost! 
mvg Rick