Vraag

kan modem Xperia box v9 niet koppelen met KPN thuisapp

  • 15 November 2020
  • 7 reacties
  • 133 keer bekeken

In de KPN thuisapp kan ik mijn modem experia box v9 niet meer kiezen waardoor ik de app niet meer kan gebruiken, om mijn wifi versterkers en thuisnetwerk te beheren. Wat is er verandert en wat kan ik hier aan doen?

dit heeft voorheen altijd goed gewerkt. Ik kan in de app nu alleen de volgende modems kiezen: kan box 12, experia box v10 en v10A


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Badge +19

De vraag is je dat wel via de app moet doen.  Ik ben niet enthousiast over de app. Je kunt natuurlijk ook gewoon inloggen op de experia wifi's. 

Reputatie 7
Badge +24

Je start de app op, dan krijg je eerst

En

En

Dan komt

Moet je toestemming geven, dan komt

En dan

Vervolgens wachtwoord invoeren

En klaar

Waar moet u het modem kiezen? Bij mij is het modem ook niet bekend.

Boeit niet toch?

ik gebruik de app op een iPhone

 

 

 

 

Alles thuis werkt goed met internet verbinding op dit moment, allen de app kan ik niet gebruiken

Reputatie 7
Badge +24

En u heeft de nieuwste versie van die app?

Reputatie 7
Badge +10

De vraag is je dat wel via de app moet doen.
Ik ben niet enthousiast over de app. Je kunt natuurlijk ook gewoon inloggen op de experia wifi's. 

Inderdaad. In zoverre je in de hoofdrouter niet een vast IP-adres hebt gegeven voor aparte WiFi-punten, kun je wel zien welk IP-adres aan apparaten wordt gegeven vanuit DHCP.    Dat IP-adres in een browser intikken, en je bent er.   (Heb niet eens een speciale KPN app daarvoor geïnstalleerd).

ik heb versie 3.4.5. dit lijkt de laatste versie.

Reputatie 7
Badge +17

@Michel Hendriks ik ga gelijk even met je meekijken. Enige verklaring die ik op het moment kan vinden is dat de KPN thuis app denkt dat je niet thuis bent. Zou je me in een privé bericht kunnen sturen met welk netwerk je verbonden bent? En hoe zit het als je de KPN thuis app op andere apparaten gebruikt? Bijvoorbeeld een ander mobiel toestel. Kom je dan op hetzelfde scherm uit?