Beantwoord

Kan niet inloggen in KPN Thuis app, maar wel in webinterface met hetzelfde wachtwoord

  • 3 June 2020
  • 3 reacties
  • 350 keer bekeken

Ik heb precies hetzelfde probleem. Ook niet kunnen inloggen in de kpn thuis app, maar wel op de Experia web interface. Met hetzelfde wachtwoord. 
Ook instructie ‘ww vergeten’ gevolgd, en met de code geprobeerd van de experia wifi. Ook niet gelukt. Om moedeloos van te worden. Als sw tester is mijn conclusie, ook naar aanleiding van de ervaringen van de topic starter, dat het hier toch echt om een bug in de code gaat.

Ik ga het eens op een ander device proberen, zoals geadviseerd. Maar als dat wel werkt ben ik blij, maar zit er wel iets mis in het user account management.…

Admin: bericht afgesplitst en nieuw topic aangemaakt. 

icon

Beste antwoord door Chouffy 6 June 2020, 09:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Wat bedoelt u met "Experia webinterface"?

Die app had duidelijker in elkaar moeten zitten wat betreft welk wachtwoord je nu precies moet invoeren. Want gebruikers die SuperWifi's of Experia WiFi's hebben, die moeten volgens mij het wachtwoord hiervan invoeren.

Maar gebruikers die geen versterkers hebben, die moeten het wachtwoord van de Experiabox invoeren. En dat word niet verteld. Volgens mij. 

Experia webinterface: inloggen via 192.168.2.254

Ik heb een experia wifi, en toen de kpn thuis app meldde dat mijn KPN ID ww niet werkte, heb ik via ‘wachtwoord vergeten’, het proces gevolgd om dan om op de experia wifi de QR code te scannen (reset knopje inhouden, lampjes gaan knipperen, QR code scannen). Vervolgens wordt in de KPN thuis app dan het ww ingevuld wat ook op het label van de Experia Wifi staat afgedrukt, maar vervolgens krijg ik nog steeds de melding dat het  ww niet bekend is. Dus ik kan niet inloggen met het experiabox ww, noch met het experia wifi ww, en verder geen mogelijkheid om het ww anderszins te herstellen.

Puinhoop software dus….

Om een vervolg te geven: ik heb inmiddels kunnen inloggen door eerst op een ander device de KPN thuisapp te installeren. Daar werd vervolgens gevraagd om een nieuw password in te stellen, wat ik daarna dan heb kunnen gebruiken op mijn eigen phone.

Daarmee opgelost. Maar je moet dus wel een ander device op je netwerk hebben, anders had je het niet werkend gekregen.