Beantwoord

Kapotte experiabox

  • 17 April 2020
  • 13 reacties
  • 248 keer bekeken

Beste KPN,

Helaas heeft mijn experiabox het vandaag begeven. Voor ons ontzettend balen natuurlijk. Ik heb al telefonisch contact gehad met medewerker (dat was echt een toppertje 👍) en er wordt een nieuwe box opgestuurd en we hebben extra MB’s gekregen. Prima opgelost zul je denken. Dat is het ook zeker, maar er staat me wel wat tegen. Ik laat die box met een koerier brengen en dat kost mij 10 euro. En dat is wat me tegen staat. Ik vind dat het een service vanuit jullie mag zijn om de klant tegemoet te komen. Ik snap dat ik zelf voor een spoed levering kies ( voor as zondag) maar anders moesten we nog langer wachten. En geloof me in deze tijden is dit al lang 😉.

Ik hoor graag van jullie.

 

Mvg Tamara

icon

Beste antwoord door TSle 20 April 2020, 22:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Vervelend  dat jouw Experiabox kapot is. 

Persoonlijk vind ik het niet normaal dat er op een zondag een koerier langskomt. Maar goed, het gebeurt gewoon bij KPN.  Ik vind dat dus eigenlijk al een hele bijzondere service.

Als je een bestelling ophaalt bij een afhaalpunt bij jou in de buurt, betaal je die 10 euro niet. Is jou die mogelijkheid niet aangeboden?   

Beste Noordzee,

Die mogelijkheid is mij zeker geboden. Echter werd het dan maandag aan het einde van de dag.
Maar goed u mag er van vinden wat u wil dat staat u vrij. Ik vind dat er wel wat meer service daarin mag zijn.. Vooral voor vaste klanten die niet ieder jaar naar een andere provider hoppen.

Mvg Tamara

Reputatie 7
Badge +24

Die mogelijkheid is mij zeker geboden. Echter werd het dan maandag aan het einde van de dag.

Dat overleeft u wel toch? Een paar dagen zonder internet?

Normaliter word de Experiabox naar een PostNL punt verzonden. Daar kun je hem dan omruilen, en dat is dan kosteloos. De Experiabox thuis laten bezorgen kost volgens mij altijd al 10 euro extra. En het valt mij reuze mee dat da op zondag niet meer kost.

Sorry hoor maar ik zie nergens staan dat ik om iemand zijn mening vraag. Dus nogmaals fijn dat jullie er allemaal anders overdenken. Dat is jullie goed recht. Dit is mijn mening! 

Reputatie 7
Badge +28

Beste Noordzee,

Die mogelijkheid is mij zeker geboden. Echter werd het dan maandag aan het einde van de dag.
 

Mvg Tamara

Beste Tamara,

Mijn mening doet inderdaad niet terzake. 

Maar jij geeft hierboven aan dat jou een keuze is voorgelegd. Jij hebt toen gekozen voor levering op zondag voor 10 euro in plaats van gratis levering op maandag. 
Dan vind ik het wat merkwaardig dat je nu gaat vragen om teruggave van die 10 euro. Als je die keuze niet had gehad, dan zou je een punt hebben. 

Hoi @TSle . Welkom op het forum.

Vervelend dat je experiabox het begeven heeft. Zoiets kan gebeuren. Als dat doordeweeks gebeurt kunnen we bijna altijd de volgende dag al een nieuwe box bij een afleverpunt krijgen. Zo zit een klant in de regel niet langer dan 24 uren zonder diensten. We doen ons best om dit op een locatie te doen die in de meeste gevallen op loopafstand van de woning van de klant is. Tegen het weekend kan dat soms iets langer uitpakken. In zo'n geval kunnen we (mits de klant mobiel bij KPN heeft) gelukkig nog een bundel op de mobiele telefoon zetten. Zo te lezen is dat bij jou ook gebeurt. Je kunt van die bundel ook proberen tv te streamen via itvonline.nl.

Het algemene omruil beleid kan wat ongemak met zich meebrengen maar ik vind dat we er wel alles aan doen om dit zo soepel mogelijk te laten verlopen. Uiteraard staat het jou vrij om hier anders over te denken.  Aan de kosten voor die koerier kan ik helaas niks doen. 

 

Beste Erwin,

 

Bedankt voor je reactie. Jammer dat we van mening verschillen. Maar goed dat kan. Helaas is de experiabox vandaag niet geleverd en wordt het morgenavond pas. Als je dan voor de optie koerier hebt gekozen en dan de 10 euro moet betalen verwacht ik ook dat hij op de afgesproken tijd geleverd wordt. Nu komt hij nog later dan de reguliere bezorging. Ondanks dat een ieder vind dat we ons prima moeten kunnen redden.. is dat niet zo vanzelfsprekend. De verbinding met de hotspot is niet altijd even goed en in deze tijd wordt er verwacht dat je thuis werkt, de kinderen hun huiswerk maken online en online lessen volgen. Dat alles op 1 hotspot is niet heel fijn.. 

 

Oh, dit is inderdaad niet waarvoor jij die 10 euro hebt betaald. Kun jij je profiel aanvullen met je gegevens en vervolgens hier een seintje geven? Als de tien euro doorberekend worden krijg je die uiteraard van mij terug.

Reputatie 7
Badge +24

Ik dacht dat ook doordeweeks het thuis afleveren van apparatuur 10 euro extra kost...?

Hoi Erwin,
 

Bedankt voor je reactie. Helaas is de experiabox het probleem niet.. er komt geen signaal binnen. Als het goed is komt er morgen een monteur. Vwb de 10 euro dat is opgelost door de collega die ik vanmiddag aan de telefoon had. Nu gaan we duimen dat de monteur het probleem kan verhelpen. Nogmaals bedankt voor je reactie.

 

 

Ik dacht dat ook doordeweeks het thuis afleveren van apparatuur 10 euro extra kost...?

Dat klopt. Maar TS heeft deze optie gekozen om sneller een v10a te krijgen. En dat lijkt niet gelukt. Dan is een compensatie het minste wat ik kan doen.

@TSle . Oei, fijn dat er een monteur komt. Ik hoop dat het issue opgelost wordt. Laat maar weten als ik iets voor je kan doen

 

Is het ondertussen opgelost?

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust.