Sinds begin december tracht ik in contact te komen met KPN over de afhandeling van een klacht en een schadeclaim. De overstap naar KPN is zeer slecht uitgevoerd, de monteur wist onze complete domotica te mollen. Na zijn vertrek zijn specialisten twee dagen bezig geweest dit te herstellen. Sinds de overstap zitten we zonder vaste lijn (monteur weet geen oplossing….) Los van de problemen rondom de overstap(( planning, slecht uitgevoerd, schandalige betrokkenheid) tracht ik te overleggen over de vergoeding van de schade. Mails, telefoontjes, chats, schriftelijk ingediende claims, alles blijft uiteindelij onbeantwoord. Een keer kregen we een MENS aan de telefoon: helaas van de verkeerde afdeling, maar hij ging zorgen dat de juiste mens terugbelde. Niks gehoord. We schrijven nu inmiddels 14 januari, ruim een maand later. Dat gebral over service van de KPN ben ik allang beu, ik wil een oplossing voor problemen die KPN heeft veroorzaakt. Hoe steken we dat aan de vork?
en kom niet aan met: Ik begrijp u”, dat heb ik nu genoeg gehoord. Actie, oplossing, meedenken met de klant, het lijkt me allemaal niet te veel gevraagd. En misschien kan ik dan ook fatsoenlijk advies krijgen hoe we het belabberde WiFi-signaal kunnen versterken. Geen praatjes, doe iets.