Vraag

KPN BOX 12 in combinatie met DECO M9 plus

  • 30 June 2021
  • 3 reacties
  • 1060 keer bekeken

Goedemorgen,

Ik ben twee weken geleden (min of meer verplicht) overgestapt naar KPN. Ik moet zeggen dat het hele voortraject me behoorlijk is tegengevallen qua service. Maar goed…. we zijn online zal ik maar zeggen.

Ik heb de KPN box 12 gekregen en heb nog een drietal DECO M9 plus apparaatjes meegenomen vanuit Ziggo. Deze wil ik ook weer combineren met de modem van KPN. Ik heb al wat fora stukjes gelezen over wel of niet in Bridge modus, wel of niet als AP, enz. Ik wil een drietal Euvy camera’s aansluiten en vraag me af of er iemand is die advies kan geven over instellingen van het KPN modem. Of zal ik er een eigen modem aanhangen? ik heb even geen idee. Serieuze adviezen zijn zeer welkom. 

Alvast bedankt.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Caak, welkom hier. 

Nu wil je graag jouw Deco M9 aansluiten, alleen wat is de beste manier voor jou. Ik weet het fijne hier niet van, maar mogelijk heb je wat aan dit topic over de Deco M9.

Dank je. Ja ik had deze wel gezien. Alleen ben ik niet zo op de hoogte van de versienummers. Ik had gehoopt dat het na een jaar wellicht wat handiger ging. Maar ik ga hiermee aan de slag. đź‘Ť

Hoi @Caak, welkom hier. 

Nu wil je graag jouw Deco M9 aansluiten, alleen wat is de beste manier voor jou. Ik weet het fijne hier niet van, maar mogelijk heb je wat aan dit topic over de Deco M9.

 

Reputatie 7
Badge +20

Succes. Als je ergens tegen aan loopt, laat het dan weten. Er zijn vast andere leden die je hier bij kunnen helpen.Â