Beantwoord

Langzaam Internet

  • 4 November 2020
  • 11 reacties
  • 154 keer bekeken

Ik ben vaste klant bij kpn, maar nu sukkelen al een lange tijd met internet en gsm bereik.

Nu raden ze mij aan mij kpn voor WiFi hotspots te plaatsen. Maar nu krijg je als nieuwe klant de hotspots gratis en waarom moet een vaste klant blijven sukkelen door jullie slecht bereik?

Groeten Bart 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 11 November 2020, 11:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Badge +19

Dat hoeft niet hoor. Bij slecht Wi-Fi krijg je gratis Wi-Fi versterkers die bekabeld aangesloten moeten worden aan de experiabox.  Vertel eens wat meer over netwerk.  Welke experiabox heb je?

Reputatie 1
Badge +1

Ben benieuwd hoe KPN op je bericht reageert, is een trouwe klant net zoveel waard als een nieuwe klant, als trouwe klant krijg je nooit de voordelen, overstappen zou een oplossing kunnen zijn.

Badge +19

Overstappen??? Ja kan als je het gedoe er omheen niet erg vindt.

Experiabox v10

Badge +19

En tegen welke problemen loop je?

Dat mijn internet verbinding te traag is als ik een vergadering via video verbinding heb stopt het beeld als maar

Badge +19

Ik hoop dat je werkgerelateerde zaken bekabeld doet en niet via Wi-Fi maar dat terzijde. Welke snelheid haal je bekabeld en welke via Wi-Fi? Staat het modem op een centrale plek in het huis of verstopt in de meterkast? Gebruik je draadloze verbindingssets toevallig of is de tv ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox?

Reputatie 7
Badge +24

Dat mijn internet verbinding te traag is als ik een vergadering via video verbinding heb stopt het beeld als maar

Voor uw werk? Zit u dan vlakbij de Experiabox? Of verder weg? Een verdieping hoger misschien? 

Bekabeld of niet Bekabeld kom aan 6 mps

Reputatie 7
Badge +24

Bekabeld of niet Bekabeld kom aan 6 mps

Als je bekabeld niet hoger komt dan 6 mbit, dan ziet dat er niet best uit. U heeft dus geen glasvezel? Wat zegt deze site over uw adres?

https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Vaste klanten, welkom op het forum! Evenals Nick hierboven ben ik wel benieuwd wat de maximale snelheid op jouw adres is volgens die site.
Als je naast je wifi bekabeld ook maar 6Mbit/s haalt en dat de maximale snelheid op jouw adres is maakt het niet zo veel uit of je je wifi versterkt namelijk.
Als je bekabeld wel een goede snelheid haalt en je wifi gewoon niet goed is kun je via de online wifimanager dit probleem oplossen. Als dat met instellingen niet lukt zal deze met andere oplossingen komen.