Beantwoord

LG DSP8YA soundbar TV en Sonos gelijktijdig aansluiten

  • 25 July 2021
  • 1 reactie
  • 93 keer bekeken

Ik heb een LG DSP8YA soundbar. Hierop zit een optische en twee HDMI aansluitingen. Ik heb een sony tv met 4 hdmi en 1 optische. En een sonos bridge.  Nu wil ik zowel de tv alsmede de sonos aansluiten op de soundbar, maar dat lukt niet. Ik sluit de tv via KPN ontvanger met HDMI op de tv aan. Dan via de optische kabel gaat het geluid retour naar de Soundbar. Via de arc hdmi van de tv lukt niet, geen geluid. Maar dan heb ik de Sonos niet aangesloten. Of ik laat de sonos bridge via de optische rechtstreeks de soundbar in gaan en dan werkt deze. Maar beiden laten werken lukt mij niet. Iemand een idee?

Dus, kpn ontvanger zit 1 x optische en 1 x hdmi op.

tv zit 4 x hdmi en 1 x optische op

soundbar zit 1 x optische en 2 x hdmi op.

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 27 July 2021, 13:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Jackytakkie, welkom! Leuk dat je je vraag op ons forum stelt, de community helpt je graag verder! We hebben meerdere topics over de sonos bridge, waarbij wellicht vooral dit bericht interessant is. Daarnaast een mooi topic over het aansluiten van een Soundbar via HDMI/ARC. Wil je eens kijken of het daarmee lukt? Ik ben benieuwd naar je reactie!