Beantwoord

LG tv vergeet telkens wifi wachtwoord sinds aansluiten Experia Box V10

  • 17 February 2022
  • 4 reacties
  • 211 keer bekeken

Sinds een paar weken hebben we een nieuwe modem van kpn,de v10 

Vanaf dat moment verliest onze lg tv constant zijn wiffi wachtwoord en moeten we dat elke keer opnieuw invoeren ons soos systeem en de wifi op de telefoons werkt wel gewoon  goed en hoeven daar ook geen codes opnieuw in te voeren,weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen??? Hebben alles een paar keer gereset en ook de stroom is er al afgeweest ik ben benieuwd of dit is op te lossen

 

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 19 February 2022, 19:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Badge +19

De v10 heeft twee wifi banden. De 2.4ghz en de 5ghz band.  Heb je die allebei een eigen naam gegeven?

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Bradley collombon en welkom op het forum! Heb je al geprobeerd om het wifi netwerk via de instellingen van de TV te ‘vergeten’? Dit is meestal te vinden via Instellingen > Netwerk of iets soortgelijks.  Meld de TV dan opnieuw aan en ik ben benieuwd of hij de wifi dan wel onthoudt. Zo niet, probeer de TV dan ook even stroomloos te maken voor ongeveer een minuut en hem dan weer aan te sluiten, mocht je die nog niet stroomloos hebben gemaakt. Ik hoop dat hij het wachtwoord daarna wel onthoudt! 

Reputatie 7
Badge +10

Reset van de Tv naar fabrieksinstellingen en setup weer opnieuw uitvoeren

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Bradley collombon, ik zie dat de community en mijn collega al een paar oplossingen hebben aangedragen.

Heb je het nog werkend kunnen krijgen?

 

Admin edit 1-3: ik ga er vanuit dat het gelukt is!