Beantwoord

Magix 2021 opent niet meer door virusscanner

  • 19 April 2021
  • 1 reactie
  • 30 keer bekeken

Beste ;

Ik krijg mijn video bewerkingsprogramma Magix 2021 niet geopend de reden zou zijn dat het aan de virusscanner ligt.

Krijg hem niet aan de praat en krijg steeds deze melding te zien ; 

Fout in module”msvc120. DLL” (laadadres : 0x00007FF9107B00005”ACCES_VIOLATION “ ) te zien.

Wachtende op ee reactie groet ik u vriendelijk Thijsjes.

icon

Beste antwoord door hmmsjan_2 19 April 2021, 13:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +5

Beste Thijsjes,

Dit zijn lastige problemen. msvc120.dll is een bibliotheek horende bij de Microsoft  Visual C++ programmeertaal.  De melding is een indicatie dat het programma zich misdraagt en geheugen aanspreekt waar het niets te zoeken heeft, en dat kan veel oorzaken hebben.  Ik heb geen idee of de virusscanner hierbij betrokken kan zijn, dan zou je in de logs van de virusscanner moeten kijken of die een bestand geblokkeerd  of in quarantaine gezet heeft.  Kort zoeken op internet toont aan dat er anderen zijn die vergelijkbare problemen hebben. Als het een gekocht programma betreft is het misschien beter de leverancier te contacteren voor advies of te kijken of het programma zelf een support forum heeft.

 

Succes!