Vraag

Mijn apparaten maken geen verbinding meer met de V10

  • 29 January 2023
  • 28 reacties
  • 347 keer bekeken

Eerst werd mijn thermostaat verbroken en nu ook de home wizard, ATag vermoed dat de netwerk frequentie is aangepast…het apparaat werkt op een 2,4 g frequentie, en lees ook de home wizard. de V10  heeft twee superwifi aangesloten, echter die zijn al een aantal weken geleden  aangesloten en hebben toen niet tot problemen geleid…. Het lijkt mij dat door KpN iets is veranderd!?  Ik heb diverse pogingen gedaan om in te loggen op de v10 via advies op kpn forum en internet echter heeft geen succes…. !


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

28 reacties

Beste alle raadgevers, het is gelukt om in te loggen op de superwifi, en  mogelijkheid te zien een extra 2,4gb / 5 gb kanaal bij maken…. Ik heb besloten dit niet te doen om reden dat alles weer goed werkt, met dien verstande dat de bedrade en onbedrade superwifi beide groen branden en ook de wifi op de Expedia (geel) brand.   Hartelijk bedankt voor de ondersteuning,

metgroet,

Pieter

 

 

Hallo @Piet.deGreef dan moet alleen de wifi op de V10 nog uitgeschakeld worden, want die mag niet aan zijn i.c.m. KPN versterkers.

 

JanD, ik wil altijd graag weten waarom? Waarom  als het nu goed werkt😌