Vraag

Mijn camera op mijn robotstofzuiger Samsung jetbot ai+ werkt niet meer sinds KPN: vraagt om streaming server?

  • 3 February 2022
  • 11 reacties
  • 111 keer bekeken

Mijn camera op de robotstofzuiger Samsung jetbot ai+ werkt niet op de KPN modem wifi verbinding . Vraagt om een streaming server of zoiets . Deze camera kan als beveiliging camera gebruikt worden . Werkte prima bij Ziggo maar na overstap op KPN glasvezel werkt hij niet meer . Al gekeken naar dmz instellingen maar lukt niet . Wie heeft een oplossing 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Badge +19

Welk type modem heb je?

Kpn box 12 staat er ergens . 

Badge +19

Waarschijnlijk kan je stofzuiger niet omgaan met de 5ghz band en draait ie alleen op de 2.4ghz band. Je kan de banden standaard niet splitsen.  Recent is er een update gekomen met een extra netwerk waarbij dit wel kan. Standaard staat dit uit. Door in te loggen in het modem kan je dit aanzetten. Kom je daar uit of geb je daar een helpende hand bij nodig?

Ik heb een wifi extra 2,4 aangemaakt op de modem . Dat is helaas het probleem niet . Ga er morgen even een andere modem aan hangen . Kijken of dat helpt . Bedankt voor de input .

Hoi @Loutjev . Kun je ook beschrijven bij welke stap het dan mis gaat, als jij die stofzuiger met het 2,4 netwerk wil laten verbinden?

Verschillende instellingen gebruikt maar hij blijft zeggen dat hij een mediaserver nodig heeft . Dus hij doet het niet op meerdere modems aangesloten op de KPN box . Ik zie dus geen beeld van de camera op de jetbox ai+ . Je kunt deze jetbot als huisbewaking instellen . En hij heeft gewerkt op het Ziggo netwerk . En hij doet het alleen op het 2,4 netwerk . 

 

En dan blijft het beeld zwart 

Net alles op mijn google wifi mesh network gezet , maakt niet uit . Staat nog steeds registreer een streaming server . Zeker een Samsung dingetje . De camera ai+ werkt wel en ziet dingen op de grond liggen en gaat er om heen.  Handig met oudere honden 💩💩. Maar zie geen beelden . 

Ik vrees dat ik daar dan verder niet bij kan helpen. Is er niet ergens een forum voor dit soort stofzuigers? 

Reputatie 7
Badge +24

Hier heeft KPN niks mee te maken. Hiervoor moet je bij Samsung zijn. Het is een aparte service waar je volgens mij extra voor moet betalen. 

Ik denk dat je online bij Samsung een account aan moeten maken. En dat je daarbij je apparaat moet registreren ofzo.Â