Beantwoord

Mijn Chromecast doet het niet op mijn tv. Iemand een oplossing?

  • 18 January 2022
  • 5 reacties
  • 76 keer bekeken

Mijn Chrome cast doet het niet op mijn tv. Hij vindt hem wel maar bij de laatste stap maakt hij geen verbinding met de WiFi. Iemand een idee of oplossing? Heeft dit misschien met de instelling van VPN of 2.4 of 5 GHz frequentie te maken? :) 

Gr Bart


Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt [oorspronkelijke topic]

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 19 January 2022, 15:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Fido0413, welkom op ons forum! 
De Chromecast zou niet zoveel moeite moeten hebben met de verschillende wififrequenties.
Het gebruiken van een VPN zou hier misschien nog wat roet in het eten kunnen gooien, kun je het eens zonder proberen?

 

Reputatie 7

Welke Experia/KPN Box heb je?

Heb je daarnaast ook nog Experia WiFi's of "super"WiFi's?

Welke type Chromecast heb je?

Reputatie 7
Badge +20

@Fido0413 heb je het nog werkend kunnen krijgen?

Reputatie 7
Badge +10

Het kan uitmaken met welke interface onder welk OS je de “connectie" verifieert.
Werkt het niet / krijg je het niet aan de gang "onder Windows", mogelijk wel onder Android.

Na koppeling met Wifi maakt het uiteindelijk niet meer uit vanuit welk OS je de Chromecast benadert.

Reputatie 7
Badge +20

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het opgelost is.  Anders weet je ons te vinden!