Ongeveer 2 weken geleden is er een monteur bij ons thuis langs gekomen omdat wij zijn overgestapt van ziggo naar KPN. De monteur was erg aardig en behulpzaam. Alles was binnen No time geïnstalleerd en werkt tot heden na behoren. Echter zijn wij er achter gekomen dat de monteur een bepaald kastje (modem) heeft meegenomen. Dit kastje maakt verbinding met onze vloerverwarming en centrale verwarming. U kunt het probleem nu al raden, wij zitten nu bijna 2 weken zonder verwarming. Inmiddels al 5 a 6 keer telefonisch contact gelegd met KPN en krijg het gevoel van het kastje naar de muur gestuurd worden. Er zijn verschillende meldingen gemaakt en er is een klacht ingediend maar telkens word er gezegd en word binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen. En zoals je al kan raden is er nooit contact opgenomen met mij of mijn partner met als resultaat dat er tot heden niks veranderd is aan de situatie. Telkens word er gezegd we zijn er druk mee bezig alleen ze weten niet welke monteur er langs is geweest en waar het kastje is gebleven. Niemand weet waar het kastje is gebleven waardoor wij hier nu de dupe van zijn. Ik heb contact gelegd met het bedrijf die dit kastje heeft geïnstalleerd tijdens het bouwen/opleveren van onze nieuwbouwwoning. Zei kunnen een nieuw kastje bestellen en laten installeren alleen wie betaald deze kosten?? In mijn ogen KPN of de servicemonteur maar kan ik deze factuur gewoon opsturen of hoe gaat dit in zijn werking? Of heeft iemand anders ideeen? Alle hulp is welkom want wij zitten met onze handen in het haar
Beste antwoord door Erwin van KPN
Bekijk origineel