Beantwoord

Na aansluiting zonnepanelen valt het TV signaal regelmatig weg

  • 7 December 2021
  • 4 reacties
  • 73 keer bekeken

Reputatie 2

Beste allemaal,

Ik heb sinds gisteren zonnepanelen op mijn dak aangesloten en al er kwam wel bij mijn router een aansluiting bij voor een app waarbij ik de zonnepanelen kan bijhouden 

Alleen vanaf toen ging het mis, kan geen tv meer kijken al diverse keren opnieuw opgestart opnieuw bekabeld opgestart zonder die extra aansluiting maar helaas geen resultaat 

Gisterenavond  werkte het vanmorgen netjes de kabels weggewerkt en helaas weer zonder tv 

Net sprong hij weer spontaan aan maar kan er ff niet op vertrouwen dat ie het blijft doen helaas,

Wat moet ik nog doen? 

P.s. ik heb een Experia Box v10

icon

Beste antwoord door Theootje 7 December 2021, 11:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @Theootje , welk merk en type tv-decoder heb je van KPN?

Hoe is de tv-decoder aangesloten op het modem, rechtstreeks bekabeld of anderszins?

Vaak gaat de combinatie zonnepanelen en powerlines via het stopcontact mis en kun je de tv-decoder alléén nog maar bekabeld aansluiten rechtstreeks op het modem.

 

 

Reputatie 2

Hoi

Hallo @Theootje , welk merk en type tv-decoder heb je van KPN?

Hoe is de tv-decoder aangesloten op het modem, rechtstreeks bekabeld of anderszins?

Vaak gaat de combinatie zonnepanelen en powerlines via het stopcontact mis en kun je de tv-decoder alléén nog maar bekabeld aansluiten rechtstreeks op het modem.

 

 

Hoi @JanD  merk en type is: ARRIS VIP2952 V2

de tv decoder is bekabeld aangesloten op het modem in die gele aansluit opties 

Hallo @Theootje geef de decoder eens een ‘frisse start’ vanuit het menu, misschien helpt dat.

Of de stroomadapter in een ander stopcontact (andere groep).

 

Reputatie 2

Het is me inmiddels gelukt idd lang bezig geweest

Heb eerst installatie van de tv opnieuw gereset en geinstaleeerd

Daarna pas de het kabeltje van de zonnepanelen weer in de router erbij gedaan wat nu ook 3 lampjes heeft dus ga er vanuit dat alles weer top werkt 

Allemaal bedankt voor het meedenken