Vraag

Na bijna drie weken wanhopige pogingen nog steeds geen oplossing

  • 20 March 2022
  • 6 reacties
  • 71 keer bekeken

Badge

Beste KPN,

Drie weken geleden was het glasvezel kabel bij ons thuis beschadigd. Ik heb meerdere malen gebeld, maar nog steeds niet geholpen door de klantenservice. Ik heb duidelijk aangegeven dat ik een betaalde afspraak met KPN netwerk monteur wil. Maar KPN medewerkers gooien mij van het kastje naar de muur. Er is zelfs een dame bij jullie met welke ik twee keer heb telefonisch gesproken die lacht mij uit.

De andere klanten service medewerkers zijn wel beleefd en begripvol maar nog steeds geen oplossing. Geen internet thuis is voor mij op dit moment een echte disaster. Want ik ben nu ziek thuis met verzwikte enkel (kan niet werken of naar buiten) en kan ook de onlinelessen Engels aan de vluchtelingen uit Oekraine niet geven. Ik ben echt teleurgesteld in KPN. Oneerlijk dat ik nog 1,5 jaar elke maand euro 52 aan KPN netjes moet betalen. Voor de diensten die ik niet krijg!

Met vriendelijke groet,

Alexandra uit Haarlem


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Alexandra Vasilieva 
Dat lijkt me erg vervelend ziek en geen internet.
Is de buitenkabel defect of een kabel in je huis?

Vul vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor KPN en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

Reputatie 7
Badge +24

Hi Alexandra, welkom op het forum. 

Wat een naar verhaal dit.

Het is inderdaad waar dat wij hier geen invloed op hebben, behalve de melding ervan. De herstelwerkzaamheden worden gedaan door de netwerkbeheerder, KPN Netwerk. Heb je daar al contact (helemaal naar beneden srollen) mee gehad? 

Zo ja, wat heb je te horen gekregen? Weet je hoe de kabel precies beschadigd is?

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik in ieder geval ook meekijken. 
 

Badge

Dank voor jullie reacties. Het binnen huiskabel (glasvezel) is beschadigd. Hij is geknaagd door ons konijn.

Contact met KPN netwerk heb ik al gehad, ze zeiden dat ze eerst een ticketnummer of zoiets van KPN zelf moeten hebben. En dit ticketnummer heb ik nog steeds niet. Mijn gegevens in het profiel heb ik al ingevuld.

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel voor je gegevens. Ik zie in ieder geval dat dit wél is doorgezet naar KPN Netwerk. Ik heb dit wederom doorgezet naar onze technische dienst zodat ze Netwerk NL wederom aansturen. Ik durf alleen niet te zeggen wanneer dit opgelost wordt omdat we afhankelijk zijn van de beheerder. 

Heeft iemand in je huishouden toevallig ook een mobiel abonnement bij KPN? Want dan zou ik daar extra data op kunnen zetten om te kunnen internetten. 

Badge

Wij hebben mobiel abonnement bij een ander provider. En data daar is al lang op. Niet best allemaal en past absoluut niet in mijn budget. Hopelijk krijg ik toch iemand die mij helpt.

Reputatie 7
Badge +24

Dank voor jullie reacties. Het binnen huiskabel (glasvezel) is beschadigd. Hij is geknaagd door ons konijn.

Ow ... die had ik nog niet gehoord... 😄