Beste KPN,
Drie weken geleden was het glasvezel kabel bij ons thuis beschadigd. Ik heb meerdere malen gebeld, maar nog steeds niet geholpen door de klantenservice. Ik heb duidelijk aangegeven dat ik een betaalde afspraak met KPN netwerk monteur wil. Maar KPN medewerkers gooien mij van het kastje naar de muur. Er is zelfs een dame bij jullie met welke ik twee keer heb telefonisch gesproken die lacht mij uit.
De andere klanten service medewerkers zijn wel beleefd en begripvol maar nog steeds geen oplossing. Geen internet thuis is voor mij op dit moment een echte disaster. Want ik ben nu ziek thuis met verzwikte enkel (kan niet werken of naar buiten) en kan ook de onlinelessen Engels aan de vluchtelingen uit Oekraine niet geven. Ik ben echt teleurgesteld in KPN. Oneerlijk dat ik nog 1,5 jaar elke maand euro 52 aan KPN netjes moet betalen. Voor de diensten die ik niet krijg!
Met vriendelijke groet,
Alexandra uit Haarlem